frint (denerimon)

frint (denerimon)

denerimon

frint (denerimon) zbrush, 3ds max, vray, photoshop

2008-09-14 18:31:06

Cvp

my mınd

Başarılarının devamını dilerim kardeşim kolaygelsin...

2008-09-15 01:12:36

Cvp

KBS

Tebrik ederim çok başarılı, başka açılardan da görmek, incelemek isterim.

2008-09-15 01:58:27

Cvp

rotfire

Özellikle parmaklarda anatomi sorunu var. Kolunda takılı olan 3 adet nesne (Ne olduğunu anlayamadım) sırıtmış biraz. Ne kadar süredir karakter modelliyorsun bilmiyorum ama zamanla çok daha iyi olacaksın. Kolay gelsin.

2008-09-15 10:50:48

Cvp

denerimon

çok teşekkürler yorumlarınız için...
sanırım sahneyi başka açılardan görmek beni oldukça yorar.. çünkü tek görünümlük bir çalışma bu.. tüm tekstürler render sonrası photoshopla giydirildi..
ayrıca parmakları bilerek öyle yaptığımı söylemem küstahlık olmaz herhalde, zira tüm anatomik değişikliklerin farkındayım.. resim bölümü mezunu biri olarak anatomiyi iyi bildiğimi söyleyebilirim.. amacım olaya biraz yorum katmak, hiçbirşey olduğu gibi olmak zorunda değildir.
ama tabiiki daha çok çalışmam gerektiğinide biliyorum.. bende daha iyi olmayı umuyorum. daha yapmak istediğim çok şey var ve bu daha yolun başı :)

2008-09-15 12:22:45

Cvp

dracul

Güzel çalışma tebrikler !

2008-09-15 14:54:01

Cvp

DARK_Lord

Ellerine sağlık
bu ağaç adam mı?

2008-09-15 15:22:19

Cvp

fakeuss

Tebrikler dostum gercekten begendim .. bende bu tur seyler tasarlamak isterdim ama daha mimariyi asamadim :)

2008-09-15 15:44:14

Cvp

3d-anim

Güzel çalışma.
Max de vray ile bu detayı nasıl verdiniz.
Zbrush dan displace map ve /veya normal map mi alıp
vray de bu şekilde detay aldınız gerçekten çok merak ettim açıklarsanız sevinirim.
Boyama yı ve uv si hakkında da bilgi verirseniz sevinirim.

İyi çalışmalar.

2008-09-15 23:00:50

Cvp

denerimon

çok teşekkürler.. evet ağaç adam gibim bişey :)

max de detayı vermek için zbrush dan normal map oluşturdum.. ama önce UVLayout v2 kullanarak uvmap lerini düzenledim.. onlar düzenlenmemişse normal map veya herhangi bir map çıkarılmıyo..
normal map çıkarmak için zmapper kullandım ama zbrush ın kendi normal map tool uda işe yarıyor.maplere flip vertical uygulamak gerekiyor export etmeden önce max de kullanmak için..
sonra max de vray material in bump slotuna "normal bump" atayıp normal slotunada çıkarttığım normal mapi kullandım..

bu çalışmada disp map kullanmadım..
kabaca detayları böyle oluşturdum ama texture ler photoshopta eklendi..

2008-09-16 11:31:21