INTEGRALE (byraka) - sayfa: 3

:))

gaye

darısı basımaaaaa:(( kıskandım yaaaaa:)))

2007-01-02 09:45:25

Cvp

sayyad

herkese merhabalar...

çalışma harika, tebrik ediyorum...

Ben yeni üyeyim, grafikerim, 3ds max´a merak saldım bunun için kursa gittim ama sadece yüzeysel olarak modelleme üzerinde durdular...
sonuç olarak kendim uğraşarak bir şeyler yapıyorum...

Eğer mahsuru olmazsa öncelikle lastiğin sırt kanallarını yapmanın pratik yolları varmı yoksa bunun için teknik mi geliştirmek gerekiyor

2007-01-31 11:56:12

Cvp

ErayT

oldukça gerçekçi eline sağlık

2007-02-01 12:46:57

Cvp

byraka

saolun arkadaşlar.
lastik yapmanın bir çok yolu vardır ama en basiti olarak ploy modelleme ile yapa bilirsin bu methot ile gerekli extrude ve chameferleri yüzeylere uygulayarak lastiğin girintili çıkıntılı yuzeylerini elde etmiş olursun bunu ister bunu tek tubeye uygulayarak yaparsın istersende ufak bir planeden yola çıkarak.mesela bu planeyi, lastiğin bir kesitini oluşturacak şekilde modelleyerek sonra onu çoğaltıp gerekli bend modifierini uygulayarak tekerin geometrisini elde etmiş olursun. aslında iş hayal gücüne bağlı bir çok yol ile yapılıyor sonuçta...

2007-02-05 18:23:06

omerdem

omerdem

Onca resmin arasında tek gözüme takılan bu oldu tebrik ederim efsane otomobili yapmışsın hastası olduğum tek integral uzun süredir girmiyordum buraya tebrik ederim senin aklına gelipte böle bişi yapman çok hoş olmuş devamın bekleriz orjinalliği hiç bozmadan yapmışsın çok güzel olmuş eline şağlık başka efeklerdede yaparsan ii olur başarılar

2007-03-19 11:35:52