In Presence (xsekox)

In Presence (xsekox)

xsekox

In Presence (xsekox)

Bir gün evde oturuyorum çiziyorum yine.Durdum birden dedim ki kendi kendime neden hep yeni mekanlar çiziyorum?Eskitme çizeyim dedim sonra baktım şöyle bir resimlere.Serkan abinin resimlerinden sonra karar verdim dedim bende çizeyim.Öle başladık işte.Bu çalışmamı Serkan (gurgur) abime armağan ediyorum.Yorumlar için teşekkürler.3dsmax 64bit + vray rc3+ ivy generator.

2009-02-16 22:28:12

Cvp

Derya Birinci

eline sağlık serkan çok başarılı çok güzel bi sahne. gürgürün esintilerini hissettim bakarken, senin yetenekli parmaklarınla da ayrı bi lezzet oluşmuş. tebrik ederim.

2007-08-14 18:58:53

Cvp

musties

serkan ellerine sağlık çok güzel bi sahne gerçekten eskiyi hissettirmişsin bravo.

2007-08-14 19:00:10

Cvp

Block Mind

Sağlam çalışma, bravo Serkan.

2007-08-14 19:53:29

xsekox

xsekox

Teşekkürler arkadaşlar.

2007-08-14 21:27:09

Cvp

astray

güzel kaplamalar,güzel renkler,güzel çalışma pek güzel eskimişler,tebrikler.çeşmenin orada ki kurbağa gibi parlayan yosunlu taşları da tebrik ediyorum,ne güzel taşlar onlar:)ellerine sağlık.

2007-08-14 21:58:13

Cvp

blue_ashk

herzaman ki gibi şahane olmuş..kaplamalardan tecrübe akıyor..
başarıların devam edicek biliyorum abi
award şampiyonu mu deseydim.. :):):)

2007-08-14 22:35:18

Cvp

Second Sight

çok guzek eline salik serkan ya ben de maxa yeni basladim vrayida yeni yukledim ayarlarini pek iyi bilmiyorum bu calismanin renderini beyendim rica etsem serkan bana bunu render ve isik ayarlarini vere bilirmisin.


Ledoo3D@gmail.com

2007-08-15 07:49:46

Cvp

rotfire

Serkan herzaman sölerim sen bu işi biliyon diye :) yine çok naif bir çalışma ile karşımıza çıktın. Güzel bir render renkler gayet hoş. Ben sadece çeşmede taşların daha ıslaksı durmasını ve biraz çeşmenin dışınada suyun taşmasını isterdim kenarlar ıslak olursa daha gerçek yaşamdan bir kesit olurdu. Tekrar emeğine ellerine saglik kly gelsin.

2007-08-15 08:50:04

Cvp

Onurs

İyi bir çalışma tebrikler. Yalnız söylemek istediğim şeyler var. Bu tür çalışmalarda bu mapleri hazırlarken unwrap map olsun diğer yöntemler olsun, mekana uydururken paslı, kirli, deformasyona uğramış vb... çok mu abartıyoruz? Bu seferde mekandaki tüm objeleri böyle yapıyorsunuz ortada hiç eskimemiş birşey yok. Bu tür şeyleri bütün çalışmalarımıza serpiştirerek bazı objelerde yapsak daha iyi olur gibi. Bütününün böyle hazırlanması (maplerin) gözü rahatsız ediyor. Bu arada arkada kalan mekanın ışığı alış şekli itibariyle biraz yanlış aydınlanmış gibi. Kolay gelsin.

2007-08-15 08:53:20