5,7 Milyon :) (Sad-T) - sayfa: 2

Re:Cvp

Block Mind

Mükemmel bir çalışma!

2007-07-31 23:16:53

Cvp

çağatay köroğlu

bence sen gıdıp skylıght kullanılmıs sahnelerı bıraz ıncele mesela brazılı alpha surumunde sadece sky varken kullanmıs bırıne vrayıde senden cok daha ıyı bılen bırıne bunları yazmadan bence sende bırseylerı anlasan tam super olacak mesela gıt bır sahneye koltuk koy ve ıes lerle o sahneyı aydınlat bakalım Gi bılgılerın o ıes lerın koltugun altında olusturdugu golgeyı duzeltebılecek mı cem

2007-07-31 23:21:45

Cvp

Block Mind

Bir kez daha hastası oldum tebrik ederim!!

2007-07-31 23:36:34

Cvp

çağatay köroğlu

bu arada ısık gercekcıdır dedıgımı hatırlamıyorum nerde o yaklasım ? rc5 ve ekran kartı test edıyorum demısım cem neyse uzatmaya gerek yok

2007-08-01 00:15:41

Cvp

Block Mind

Bence de, tekrar ellerine sağlık.

2007-08-01 00:19:47

Cvp

çağatay köroğlu

saol layık olmaya calsııyorum ınsallah cgsosyete odulu alınca bızzat sanada tesekkur ederım cem destegınden dolayı saol

2007-08-01 00:21:43

Cvp

drekon

! Yorumlarınızda kişiyi değil çalışmayı baz alırsanız sanırım herkes memnun kalacaktır.



[hr]

Şahsen ben photoshop ile sonradan gölgeleri değiştireceksem render motoru hiç kullanmamayı yeğlerim. veya ambient occlusion yöntemi ile GI olayını da photoshop ile oluşturmak daha mantıklı. Photoshop ile Color correct veya ne bileyim ufak rütuşlar yeri gelince kaçınılmaz ama gölgeleri değiştirmek değil.

çalışmadaki poligonların çoğunu sağdaki bitki duvarı oluşturuyor sanırım. belki ona alternatif bir çözüm bulunabilirdi.

2007-08-01 00:29:29

Cvp

çağatay köroğlu

gormedıgınız daha cok agac var cunku ekran akrtı takılmadıkca agac koydum aslında cember halındeler ama acıklıklar cıkmıs zaten ugrasamadıgımı soylemsıtım cunku qmc ve rqmc ayarlarını fazla zorladım ve 6 saat surdu tekrar ayarlayıp 2 saat daha bekleyecek gucum kalmadı

2007-08-01 00:33:12

Re:Cvp

Block Mind

...

2007-08-01 07:40:26

Cvp

bineger

Sad-t eline sağlık güzel bir çalışma olmuş. Hatalar var tabi sende görüyorsundur. Bir dahakine daha güzellerini bekliyoruz.

İnanıyorumki çalışmadan sıkılma süreni biraz artırsan (poligon sayısını az kullanarak olabilir, yada yeni bir bilgisayar :)) çok daha iyi işler yapabilirsin. Senden yeni çalışmalar bekliyoruz.

Saygılarımla,

2007-08-01 08:47:37