İç mekanda bir heykel (Block Mind)
İç mekanda bir heykel (Block Mind)
İç mekanda bir heykel (Block Mind)
Daha önce iç mekan ışıklandırması ve mermerler üzerinde SSS çalışmak için oluşturduğum sahneyi yarım saatte modellediğim heykel ile birleştirip sunmaya karar verdim. Her şey Modo 203´te yapıldı. Şunu da söylemekte fayda var ki, sonuçtan ben bile memnun değilim ;(
Cvp
2. resimde göğüsün yan tarafında ya bi sorun var ya da kötu bir operasyon geçirmiş :) karşı duvarın bump ı cok fazla.
yarım saatte bunu çıkardıgın için ayriyetten tebrik ederim ;)
Cvp
Göğsün yan tarafındaki gariplik GI´daki beceriksizliğimden kaynaklanıyor olabilir :) Teşekkür ederim :)
Cvp
eline sağlık, çok güzel ambient occlusion base i sss de kullanmak baya güzel sonuçlar veriyor birde tavsiyem dostum sss de "scale conversion factor" var bu paratmere ile oyna biraz ışık geçirgenliğini ayarlarsın biraz daha mum gibi olursa güzel olucak bence kolay gelsin.. [;)]
Re:Cvp
[quote=18061] Yazan: Master chief
eline sağlık, çok güzel ambient occlusion base i sss de kullanmak baya güzel sonuçlar veriyor birde tavsiyem dostum sss de "scale conversion factor" var bu paratmere ile oyna biraz ışık geçirgenliğini ayarlarsın biraz daha mum gibi olursa güzel olucak bence kolay gelsin.. [;)][/quote]
Sağol dostum. Modo kullandığım için scale conversion factor diye bir parametre yok malesef. Yalnız zaten bahsettiğin parametre ölçekleme yaptığından (örneğin 3cm çapında bir sütunda yayılacak SSS´i 300cm´lik sütunda uygulamak gibi) benzeri mododa doğrudan cm cinsinden yayılım derinliği vererek yapılıyor. Ben de mermerde mum gibi bir etki yaratmak istememiştim başından beri. Belki daha iyi olurdu. Hatta şu halinden iyi olabilirdi, sağol öneri için.
SSS testlerimi yayınladığım sayfanın linkini merak edenler için buradan vereyim, orada occlusion ile "sömürülmemiş" SSS etkisi de görülebilir:
[url]http://modo.cg-turk.com/comments.php?DiscussionID=6&page=1#Item_4[/url]
Cvp
Güzel modelleme dostum,mododa render üstüne biraz daha uğraşman gerek sanırım,eline sağlık.
Cvp
Haklısın Volkan. Aslında bu kadar kolay pes etmezdim ama anlayamadığım bir sebepten ötürü render süresi felaket uzadı. Daha kaliteli sonuçların daha kısa sürede elde edilebileceğini düşünüyorum.
...ama bu sahnede değil :)
Cvp
iyi bir çalışma bence,özellikle son karene bittim,çok hoş bir tadı var,ellerine sağlık...
Cvp
ARkadaslarin soylediklerine katiliyorum ayrıca mermer yuzeyde bump´a gerek yok bence. Modo hakkında bilgim yok hemen inceleyecegim kolay gelsin.
Cvp
Çok teşekkürler Serdar ve Cemil. Yapılan tüm eleştirilere katılıyorum, yol gösteren herkese çok teşekkürler ;)