Dreamin´port (pixel in dream) - sayfa: 2

Cvp

grundfos

Tebrikler ;Ellerine sağlıkçok güzel olmuş.Mümkünse başka bir açıdan render ve wire halini görebilirmiyiz

2007-04-16 00:15:18

Cvp

cen89net

gerçekten çok hoş olmuş[G22]renkler düzenleme harika[G25]
tebrikler:)

2007-04-16 01:15:55

Cvp

olivon

dostum sanki başka bir dünyaya götürüyor bu iş insanı. süper olmuş ellerine sağlık. 3d yi iyi kullanmak kadar hayalgücününde önemli olduğunu vurgulayan bir ders gibi olmuş bu çalışman[G22] devamını bekliyoruz. tebrikler.

2007-04-16 01:52:41

Cvp

felidae

çok hoş gözüküyor...elinize sağlık :))

2007-04-16 02:15:57

Cvp

alptekin_fizik

Kurgu mükemmel olmuş. Kardeş, bu nasıl bir hayal gücü?
Keşke sol taraftaki çatıda ve duvarlarda biraz daha ayrıntı olsaymış. Birde oradaki kubbeler çok parlıyor sanki. Bakırdan sanırım...
Ama böyle bir eserde çok küçük ayrıntılara takılmayıp, eserin zevkini çıkarmak daha mantıklı...

2007-04-16 03:56:26

Cvp

Khirsah

Kaplamalar biraz daha gerçekçi olabilirdi resimde sağ tarafta olan su parlaması çok fazla.

Detaylar harika,konsept güzel mimari hoş.Tebrikler

2007-04-16 04:23:00

Cvp

pixel in dream

Arkadaş yorumlarınız için teşekkürler. Beğenmenize sevindim.

Aslında daha eklenecek çok şey vardı aklımda. Ama daha fazla zaman ayıramıyorum bu çalışmaya. Ayrıca max´de yaşadığım çökmeler ve bir de maalesef fazla sabırlı biri olmamam eklenince bu kadarla bitirmek zorundaydım artık. Ama yine de sonuçtan memnunum. Uzun bir süre max´den uzak kaldıktan sonra bu çalışmadan çok zevk aldım doğrusu. Biraz da sahne hakkında teknik bilgiler vereyim:

Modelleme: Sahnede yaklaşık 272.500 poly var. Modellerde polygon modelleme ve nurbs subdiv. kullandım.
Kaplama: Çok karmaşık birşey yok aslında. Photoshop´da hazırladığım bitmapleri standart uvw map box, sphere, cylinder gizmolarla modellere atadım. Unwrap bir iki yerde kullandım sadece.
Işık: Sadece 1 adet Vray Sun var sahnede. Turbidity 5.00 ve Intensity 0.5.
Vray Camera ayarları Shutter Speed 70 ve Iso 150

Render ayarları :
Gi Primary Bounces - Irr. Map ( 3 pass, Hsph Subdiv 60 )
Gi Sec. Bounces - Light Cache ( 2 pass, Subdiv 2000, Sample 0.1 )
Gi Env. Kapalı
rQMC Sampler ( Ad. Amount 0.6, Noise Th. 0.005, Sample 12, Glb. Subdiv 2.00 )
Color mapping Reinhard ( burn val. 0.5)

Render süresi 3,5 saat. Photoshop´a pek bişey kalmadı. Sadece biraz renk ayarları ve ufuk çizgisine biraz sis yerleştirdim.

ve bu da wire frame ( umarım bu şekilde resim eklemek forum kurallarına aykırı değildir.)

http://img227.imageshack.us/img227/2212/dpwireframezm6.jpg

2007-04-16 04:45:12

Cvp

Me_li_ke

[G5][G22]

2007-04-16 08:52:19

Cvp

Ateş

harbiden iyisin ellerine hayalgücüne sağlık [G22]

2007-04-16 09:24:47

Cvp

FatihÖzen

çok güzel bir çalışma emeğine sağlık..Yanlız gökyüzündeki ışığın geliş açısıyla suya ve yapıya yansımalar ters gibi geldi bana.[G5]

2007-04-16 12:19:54