3d max skinnig sorunu

3d max skinnig sorunu

selocant

kemikleri modele bağlarken polygonları istediğim gibi değer veremiyorum. MAX Strenght 0,001 olmasına ragmen kırmızı bölgeleri silemıyorum Değerlendiremıyorum.Lütfen bilen kişiler yardımda bulunursa sevginirm animasyon yapamıyorum bu yüzden

2010-01-17 01:07:38

Cvp

selocant

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/kWXy3f9eE.jpg[/img]
sorunlu bölge resimdeki gibidir yardımlarını beklıyorum

2010-01-17 01:09:18

Cvp

Jonathan

merhaba Selahattin, uzun sure max kullandim su an makinamda yuklu degil, maya kullaniyorum artik fakat maxte de olan bir pencer ,sana maya ismini yazacagim component editor (burda sectigin vertexlerin kemik agirliklarini(weight) degistrebilirsin, elle giriordsun bu panelde boylece secimden ciakrma, gibi islemleri yapabilirsin (buyuk ihtimalle hatirladigim kadariyla skin modifierinde olacak bu panel skin weight olabilir)

max strength 0.00001 bile olsa pozitifdir ve silme islemini yapmaz o yuzden negatif yap o degeri (eger oluyorsa) olmuyorsa zaten yukarida soyledigim panelden bunu halledersin.

nacizane tavsiyem, paint den once mutlaka o tabloya(skin weight) bak ilk once orada ayarla sonra paint e gec boylece is akisin daha hizli olacaktir)

kucuk bir bilgi daha:) paint yaparken makinen yavaslama gibi sorun yasiyorsan sag assagidaki `update on mouse up` i isaretle boylece bir miktar hiz kazanirsin

kolay gelsin

2010-01-17 04:33:38

Cvp

selocant

arkasım cok tesekkür ederim bütün denemeleri yaptım -36 deyer bile versem hala kırmızı deyerde kalıyo.. baska alan boyadığımda ´kemik animasyonu hareketsiz olmasına rağmen´ modelde deformasyon gerceklesiyo polygonlar kendı alarında bir yerlerde birlesiyo skin weight dediğn gibi maxde skin fx inde var ama o da ise yaramıyor . hiç bir yerde de böyle sorunla karsılasmadım.ama sorun ilginc bir skeilde cozuldu gibi gorunuyo simdilik:)

2010-01-17 15:45:03

Cvp

Jonathan

maxin bug i ozaman ,ben maxi birakmamn en buyuk nedenlerindendir, senin soyledigin sorunu ben defalarca yasadim, tekrar kemigi mesh le eslemeyi dene, hatta kemigi sil tekrar olustur belki duzelebilir

2010-01-18 02:13:26

sorun

selocant

defalarca aynı kemığı yaptım mesh in üzerinden defalarca gectım tam oldu dıyorum gene pat diye hiç beklemediiğim anda sorun gene çıkıyo anlam da veremedım. Bnde maya ya sıf bu nedenden dolayı gecmeye çalstım da pek ayırabilecek vaktım olmadı malesef ..Bi max 6 da boyle bi sorunlar karsılasmadım:D

2010-01-25 19:27:49

Cvp

Jonathan

sen bir trainingden yapiyrosun anladigim kadariyla dogru muudur? firmanin ismini unuttum 3 dvdlik karakter animasyon (rigging) seti dogru mu?

2010-01-26 00:54:42

Cvp

selocant

hayır arkadasım kendi çalısmam model, kemik bna ait:) ama elımde bir cok rigging dersi de var ;)

2010-01-27 20:40:04

Cvp

Jonathan

hmm ,ya o sirketin helperlarina benzemiste ordan cagrisim yapti ,cunku o training hicbir sonuca cikmiyordu, istersen modelini bir gonder bir bakayim bende?

2010-01-28 00:28:13

Cvp

selocant

olur sevinirim ama nerden gonderebilirm dosyayı?

2010-01-28 12:52:57