cinema 4d ilgilenen varmı

cinema 4d ilgilenen varmı

teco

maxon üretiği bi proğram en son 9 sürümü çıkıtı.basit görünüyo ama hem max hemde cinema 4d kullanmadığım için (daha Yeniyim ) karşılaştıramadım. bilgisi olan varmı:....?

2007-11-20 10:04:58

Re:cinema 4d ilgilenen varmı

aXe

Ben biraz uğraşmıştım. En sevdiğim özelliği bazı özel effektlerin direk materialin kendisinde olmasıydı. Bump verir gibi glow efekti yapabiliyorsun. Neyse çok bilgim yok.

2004-11-29 17:31:02

Re:cinema 4d ilgilenen varmı

kani

MAXON 1985 yılında kuruldu. İlk önce iki başlık altında, magazin işiyle başladı. Bunlardan biri ATARI ST ve diğeri de AMIGA içindi. MAXON, çok kısa bir süre sonra, bu bilgisayarlar için yazılım ve donanım üretmeye başladı. ATARI ve AMIGA yavaş yavaş piyasadaki etkinliklerini kaybetmeye başladığında , AMIGA ürünleri birini alıp, Windows ve Macintosh platformlarına taşımaya kara verildi.

Style c4d
Arayüzü daha kullanışlı ve isteğinize göre tamamen özelleşdirlir.
Sahnede obje kontrolü çok kolay çünkü sahndedeki objeler, objelere kattığınız özellikler, materyaller hepsi gözünüzün önünde sahnede sağ tarafa dizilmiş bir ağaç menü sistemine benzer şekilde dizayn edilmiş....
Particle sistemi cinema 4d ilk versiyonundan beri göze çarpan bir özelliği çok kolay çok hızlı dinamiklerin kontrolü ve hesaplamaları çok hızlı...
Boolen özelliğini bile anime edebileceğiniz kadar esnek bir animasyon yeteneği ve modelleme için sizi yormayacak araçlar...
Çok hızlı ve kaliteli render...
Meteryal editörü sade ve uw map yapmak yada objeleri boyamak için dahili modüller...



maxon cinema 4d mimari ,Chraracter animasyon, üzerinde calışıyor

bodypaint icinde olması artı bir cok programla calışması ve uyum sağladığı programlar

Affter Effects

Multipass-Rendering
yeni export funktion yabıyor ve Multipass-QuickTime-Movies özel Referenz parcalar (data) komple Compositin icinde okunur

Adobe After Effects 5.5 import bu CINEMA 4D RLA- ve RPF-Format

bu yeni After Effects Plug-in import ayrı ışık daha verıyor sanki interlocked Compositing.

3D-ısık dalgası- ve Kamera-Import:

Adobe After Effects 5.5 size daha 3D-Kamera ve ışıkdalgası sunuyor. ve bu yüzden siz CINEMA 4D Kamera komplett uzaklık ile , Position ve (angle )devam yabarsanız , ve bu arada bütün ısık Informasion görürsünüz Position, ışık dalgası , ışık renki ve sizin ışık gölgeniz. bu CINEMA 4D sanki içinde bağlanmış gibi

Poser5 in figur, bon, objekt tümünü cinema 4d aktara bilirsiniz

bu linkte örnek var poser5 ve cinema 4d icin

[url]http://www.greenbriarstudio.com/3D/C4cr2load.htm[/url]

Lightwave programla da yapilan modeli ve animasyon projesini c4d aktara bilirsiniz

kaydara fbx animasyon programi c4d aktara bilinir

ArchiCAD
3ds Max´ın Auto CAD ile bağlantısına hep hayıflanmışımdır. C4D Nemetchek in çatısı altına girince önce Allplan´la sonra bir pluginle wectorworks ile bağlantılı hale geldi. Wectorworks piyasa standardı olmadığı için incelemedim. Allplan´ın ise çalışma mantığı bana itici geldi (belkide autocad´e olan alışkanlıktan).

Son olarak Archicad ile bağlantı plugin´inin çıktığı duyuruldu. Hem plugin hem Archicad süper. Her ne kadar pluginde eksiklikler de olsa çok iyi bir çözüm olduğunu söyleyebilirim.

Ve kulanılışlı bir program olması ve kolay öreniliyor başdan. sonra profi gelişdire biliyorsun kendini.

Sketch and Toon bu 3d modeli 2d gibi gösteriyor karakalem gibi yani

C.o.f.f.e.e. c4d nin icinde plugin yazıyorsun yani programlama kendi kafana göre plugin yazabilirsin. basic den anlıyan icin iyi olur.

CINEMA 4D NET Render bır cok bilgisayarı net karti üzerinden rendern edebilirsin. ister net den ister evinizde iki bilgisayardan

XPresso ile Bağlama Tekniği, animasion icin iyi olur tek animasyon icin degil bir cok harikasi vardir

Terragenda yapilan manzarayi cinema 4d aktarabilinir

[img]http://www.future-bytes.com/bilder/terra4D.jpg[/img]

yeni cinema 4d R9 özelikler

100 den fazla yeni özellik ve fonksiyon yeninelendi

Bence N-Gon kadar önemli yeniliklerde var.
Subpolygon Displacement inanılmaz bir katkı. Bunun yanında 16-bit image desteği de çok önemliydi. Ve o da geldi.
Buna en çok Zbrush-C4D ikilisini kullananlar sevinecek.
Bu sayede Cinema 4D film dünyasına bir adım daha yaklaştı bence.
Sonra Cloth simülatörü harika bir olay.



-Bridge tool´unun oluşacak poligonu önceden göstermesi,
-Knife tool´unun N-gon desteği sayesinde inanılmaz bir önem kazanması,
-Iron, Meshsurgery gibi çok önemli pluginlerin artık programın birer parçası olması,
ya say say bitmiyor yenilikler.

RPC for Cinema 4D R9

Hiçbir 3D programında bu kadar yenilik bir arada yapılmadı herhalde.
XSI´ın, Maya´nın, 3dsMax´ın sahip olduğu ve olamadığı bir sürü yenilik.

Daha düne kadar C4D´nin eksikliklerinden dolayı piyasada yer edememesine kafayı takıyordum.
Ama bugün çok mutluyum.
Çünkü Cinema4D bu sürümüyle büyük çıkış yapacak.



Programın demosunu indirip denemenizi şiddetle tavsiye ederim.
Çok bug var ama yine de programa ısınmanız için yeterli.

Ayrıca 2004 yılı Demo Reel´i de aynı sayfada yer alıyor.
İşin profesyonelleri neler yapmış bi göz atın derim.


[url]http://www.maxon.net/pages/products/c4d/cinema4d_e.html[/url]
--------------------------------------------
Bunun dışındaki özellikleri diğer programlarla aynı şeyler aslında modelleme için kesme biçme ışıklar dinamikler bone İk vesaire ama bu özellikleri çok pratik bir şekilde sunuyor kontrolleri çok kolay. İlk bakışta kafa karıştırıcı görünen bazı yanlarını keşfedince programa daha fazla hakim oluyorsun.

netde cok kaynak var cinema 4d icin

2004-12-30 00:17:06

Re:cinema 4d ilgilenen varmı

kani

Friedrichsdorf Görsel efekt devi Sony Imageworks.
MAXON BodyPaint 3D ve Cinema 4D yazılımlarını Warn. Bros. "polar Ekspresi " filminde kullandı. Harika manzaralar , güzel sayısal çevreler ve olay çevreleri MAXON un ödül kazanan 3D programalarıyla yapıldı. Tom Hanks `in başrolde oynadığı ve Robert Zemeckis, yönettiği ilk tam bilgisayar üretimi film MAXON ve 3D grafik paketlerinin direkt kullanımıyla yapıldı. İki yıl önce ilkj tanıtımından beri MAXON bodypaint 3D Imageworks deki sanatçıların favori doku örtme aracı oldu Bodypaint R2. özel olarak hızlı ve kolay olarak görsel 3D sanal Dünya `ların yaratılmasını sağladığı için


Türkiye´de yapilan Eurovision yarismasindaki arka plandaki animasyonlar Cinema 4D kullanilarak yapilmis.


Cinema 4D Computer Arts ´taki zorlu savasin galibi oldu ! [G20]


[url]http://www.maxon.de/pages/dyn_files/dyn_htx/htx/1218/01218_01218.html[/url]
Computer Arts, the world´s best-selling creative magazine, pitted the top five 3D animation products against each other.

In the blue corner was CINEMA 4D. In the red corner, Maya 6.0, SoftImage XSI 4.2, LightWave 8.0 and 3ds max 7[G21]



MacUser kullanıcı ödüllerinde Cinema 4D 3 ödül kazanarak üçünkü kez zaferini aldı

[url]http://www.maxon.de/pages/dyn_files/dyn_htx/htx/1154/01154_01154.html[/url]



VRay rendern bildiğiniz gibi 3d max ın rendern özeliği ve kalitesi, oldukca iyi olduğu icin cgtalk.com sayfasında da tartışma konusu olmuştur... bu VRay ile cinema 4d nin rendern i


cinema 4d nin rendern i icin ayrı bir plugin geliştirilmektedir... yakında Maxwell rendern for cinema 4d satışa sunulacaktır...

böylece VRay karsı bir rendern özeliği C4D nin yine VRay rendern seting gibi özelgine sahib olacak

Maxwell icin ayrıntılı bilgi edineceğiniz link [url]http://www.maxwellrender.com/indexeng.html[/url]

Color Mapping plugin for cinema 4d

bu pluginle rendern seting de c4d nin color maping özeligi olur ve VRay gibi gercekci rendern elde edebilirsiniz...

ve yapilan rendern resmine bir göz atin
[img]http://www.schoemann-unna.de/preview/room_08.jpg[/img]

Bu resmin c4d projekt ini indirip incelliye bilirsiniz cinemanizda, radiosıty yüksek ayarda oldugu icin rendern zaman alabilir...
[url]http://www.schoemann-unna.de/preview/testroom.zip[/url]

Color mapping plugin ücretsizdir bu linkte
[url]ftp://lightline.homeunix.com/ColorMapping.zip[/url]

araştırmak isteyenler icin color mapping tutorial
[url]http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/examples_gbuffer.htm[/url]


FOREVER CINEMA 4D

2004-12-30 00:28:06

Re:cinema 4d ilgilenen varmı

kani

Cinema 4D R8!

Çağatay Şimşek

Maxon firmasından Harold Egel ile Cinema 4D R8 nin yeni sürümü Release 8 i konuştuk.

CINEMA 4D, 3D tasarım sektörünün güçlü yazılımlarından biri. Bu ay, kısa bir süre önce duyurulan CINEMA 4D R8 ile ilgili bilgi almak ve son gelişmeleri öğrenmek üzere MAXON firmasından Harold Egel ile konuştuk.

Çağatay Şimşek: Öncelikle röportaj icin çok teşekkür ederim. Pek çok insan CINEMA 4D ile ilgili birşeyler duymak istiyordu.

Harold Egel: Rica ederim. Biz, MAXON ürünlerini, Türk pazarına mümkün olduğunca, en iyi şekilde tanıtmaya çalışıyoruz.

Şimşek: MAXON, Özellikle Türkiye de oldukça bilinen bir firma. CINEMA 4D ile. Okuyucularımız için bize biraz şirketinizden bahseder misiniz?

Egel: Elbette. MAXON 1985 yılında kuruldu. İlk önce iki başlık altında, magazin işiyle başladı. Bunlardan biri ATARI ST ve diğeri de AMIGA içindi. MAXON, çok kısa bir süre sonra, bu bilgisayarlar için yazılım ve donanım üretmeye başladı. ATARI ve AMIGA yavaş yavaş piyasadaki etkinliklerini kaybetmeye başladığında biz de AMIGA ürünlerimizden birini alıp, Windows ve Macintosh platformlarına taşımaya kara verdik.

Şimşek: Bu ürün neydi?

Egel: Bu ürün bu yeni platformlar için tamamen yeniden yazılan ve 1996 da piyasaya sürülen CINEMA 4D idi. O zamanlar versiyon 4 tü.

Şimşek: Yani siz bu yeni platformlara CINEMA 4D 5 ile başladınız. Doğru mu?

Egel: Hayır. O, benzer özellikleri gösteren CINEMA 4D 4 dü. Fakat biz bütün kodu tekrar yapılandırdık ve bir başka programlama diline çevirdik.

Şimşek: Size göre, Cinema 4D 3 boyutlu dünyanın neresinde duruyor?

Egel: Bizim müşterilerimizi dünyanın her yerinde, neredeyse her alanda, hobi için kullananlardan tutun da iyi bilinen şirketlere, televizyon istasyonlarına, film stüdyolarına kadar her yerde görebilirsiniz.

Şimşek: CINEMA 4D R8 nin yeni versiyonunu piyasaya sürdünüz. Bu yeni sürümdeki gelişmeler neler?

Egel: Öncelikle çalışma akışı, karakter animasyonu, 3D Web ve özel efektler hedef alındı. Çeşitli stüdyolar arasında iki aylık bir tur yapıldı ve profesyonellere nelere ihtiyaçları olduğu soruldu.

Şimşek: Sanırım temel programa PyroCluster gibi bazı plug-in leri de dahil ettiniz. Doğru mu?

Egel: Yaklaşık bir sene önce ürün çizgimizi ve stratejimizi değiştirmeye karar verdik. Böylelikle şu anda temel paket olarak adlandırdığımız CINEMA 4D R8 ve 7 adet modüle sahibiz. Bunlardan biri de PyroCluster. Böylece herkes neye ihtiyacı varsa onu alabilir.

Şimşek: Yani bu 7 modül harici modüller. Biz bunları ihtiyaçlarımıza göre alacağız...

Egel: Daha sonra ihtiyaçlarınıza göre eklemeler yapabilirsiniz. Eğer birkaç tanesini birden almak istiyorsanız Bundle 8 seçeneklerimize bir göz atmak mantıklı olacaktır. Şu anda XL Bundle (R8 + 5 modül) ve STUDIO Bundle (R8 + 7 modül) mevcut.

Release 8 in modüler olması sayesinde daha çok kullanıcıya ulaşmayı umuyoruz. Çünkü insanlar sadece ihtiyaç duydukları modülleri satın alacaklar.

Şimşek: CINEMA 4D 8 nin yeni versiyonundaki en sevdiğiniz gelişme nedir?

Egel: Kesinlikle daha iyi çalışma akışı ve karakter animasyon özellikleri.

Şimşek: Bize onlar hakkında biraz daha detay verebilir misiniz?

Egel: Örnek olarak yeni attiribute manager , size parametreleri sonucunu anında görerek değiştirme şansı veriyor. Düzenleyici sürekli açık duruyor. Böylece interaktif olarak çalışabiliyorsunuz. Bu çalışma akışında büyük bir avantaj.

Şimşek: BODYPAINT 3D de herhangi bir gelişme var mı?

Egel: Şu an için BODYPAINT 3D de belirli bir değişme yok. Tabii ki modül olarak tamamiyle CINEMA 4D ile entegre ve yeni tüm özellikleri gayet iyi bir şekilde kullanıyor. Örneğin render özelliklerini.

Yeni BODYPAINT 3D üzerine çalışıyoruz fakat şu an için bir tarih söyleyemem. Bunun için çok erken.

Release 8 deki diğer bir büyük değişiklik de karakter animasyonu konusunda çarpıcı bir şekilde kontrol sağlayan gelişmiş araçlarıyla MOCCA modülü.

Şimşek: CINEMA 4D Macintosh sistemlerde çalışan en güçlü yazılımlardan biri. MAXON un Mac OS larla ilgili düşünceleri nedir? Mac sistemleri, gelecek planlarınız arasında ne kadarlık bir öneme sahip?

Egel: Biz Windows a verdiğimiz desteğin aynısını Mac OS lara da vereceğiz. Kullanıcılarımızın yaklaşık Mac OS larda çalışıyor.

Özellikle Mac OS X de pek çok olumlu gelişme gördük. Örneğin OpenGL desteği şimdi çok daha iyi.

Diğer bir avantajı da dinamik hafıza tahsisi.

Şimşek: Sanırım siz Apple için önemli firmalardan birisiniz. Apple ile ilişkileriniz nasıl?

Egel: Apple la çok iyi ilişkilere sahibiz. Hatta bizim ürün müdürümüz eski bir Apple çalışanı. Steve Jobs, henüz 2 hafta önce Paris te düzenlenen Apple Expo nun açılışında CINEMA 4D R8 i Spiderman ile birlikte sundu. Fakat diğer firmalarla da çok güzel ilişkilerimiz var. Örneğin Intel ve AMD.

Şimşek: CINEMA 4D şimdiye kadar hangi filmlerde kullanıldı?

Egel: Pek çok film var. Bazılarından bahsetmek gerekirse; Spiderman (Örümcek Adam), StarWars Episode 2, The Mummy Returns (Mumya Dönüyor), Gladiator (Gladyatör), Tomb Raider vb.

Şimşek: Bize biraz daha fazla detay verebilir misiniz? Örneğin hangi ünlü sahnelerde? Çünkü Türk okuyucular bunu merak edecektir.

Egel: Spiderman (Örümcek Adam) ve The Mummy Returns ün (Mumya Dönüyor) jenerikleri tamamiyle CINEMA 4D kullanılarak oluşturuldu.
StarWars ta drone lar ayrılırken çeşitli hangar sahnelerinde kullanıldı. Gladiator da tapınaklar ve binaların yapımında kullanıldı.

Fakat CINEMA 4D sadece film endüstrisinde kullanılmıyor. Onu dünyanın her yerinde, ürün tasarımında, reklamcılık alanında ve yayımcılıkta da görebilirsiniz.

Daimler-Chrysler, BMW gibi firmalar da şu anda kullanıyorlar.

Şimşek: CINEMA 4D kullanıcı dostu bir arayüze sahip ve kullanımı da oldukça kolay. Bu da sizin kullanıcı yelpazenizde çeşitliliğe yol açıyor sanırım. Yani hobi için kullananlardan, profesyonellere kadar.

Egel: Evet, bu doğru. CINEMA 4D R8 nin iyi bir öğrenim eğrisi var. Pek çok üniversiteden geri dönüşler alıyoruz. Öğretmenler birkaç gün içerisinde öğrencilerinden iyi sonuçlar almaya başladıklarını söylüyorlar.

Bu bizim en büyük avantajlarımızdan biri. Programla yakınlaşabilmek için haftalarca ya da aylarca sürecek özel bir eğitime ihtiyaç duymuyorsunuz.

Yeni müşterilerimizi ikna etmek için Web sitemizde tamamıyle çalışan, sadece kayıt etme özelliği kaldırılmış ücretsiz bir demo sürümü yayınlıyoruz. Böylece herkes programı indirebilir ve test edebilir.

Şimşek: Bu arada biz, Macline da bu demo versiyonu birkaç ay önce dergiyle beraber dağıtmıştık. CINEMA 4D gibi bir yazılımı yaratmak için MAXON un kaç kişiye ihtiyacı oldu? Kaç kişi çalıştı bu projede?

Egel: Tabii ki MAXON da herkes kendi üstüne düşen kısmı yapıyor fakat sanırım siz yazılımı geliştirmede kaç kişinin çalıştığını bilmek istiyorsunuz. Yazılımın özü sadece 5 kişi tarafından gerçekleştirildi. Fakat bunun dışında çalışan epey bir insan daha var, modüller veya filtreler üzerine çalışan.

Şimşek: Son olarak Türk okuyucularına ve kullanıcılarına bir şeyler söylemek ister misiniz?

Egel: CINEMA 4D şimdiye kadar pek çok dile çevrildi. Umarım Türkçeye de çevrilir. Tabii bu ülkenizden gelecek talebe de bağlı.

Şimşek: Umarım. Vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ederim.

Egel: Rica ederim.

Bu ay Maxon firmasından Harald Egel ile Cinema 4D üzerine konuştuk. Gelecek sayılarda benzer röportajlar olacak. Umarım hoşunuza gitmiştir.

Biraz da Teknik

Bu sayıdaki yazımın sonunda, tuzluk gibi çok karmaşık olmayan, basit şekilli bir objenin Cinema 4D R8 ;de, modellemesinin nasıl yapılabileceğini göreceğiz. Bu, uzun soluklu bir yazının giriş bölümü. Tuzluk (Karabiberlik) gibi bir objede ne kadar ileriye gidebiliriz, üzerinde ne kadar oynayabiliriz, bunları göreceğiz.

Öncelikle işe bir tuzluk formu yaratmakla başlayalım. Bu şimdilik az detaylı bir tuzluk olacak. Daha ileriki bölümlerde daha detaylı bir hale getireceğiz. Bunu bir ön çalışma olarak görün. Aşağıdaki çalışma da bu ön çalışmanın bir ürünü. Varmayı düşündüğümüz nokta o değil. İlk dersler sonunda yapmayı düşündüğümüz form ile ilgili fikir vermesi açısından oluşturduğum bir karabiberlik.

Bu tarz bir formu tahmin edebileceğiniz gibi birkaç farklı yöntemle oluşturmak mümkün. Biz her zaman olduğu gibi en basit olanı seçerek işe başlayacağız: Basit bir şekil olan silindirle...

Silindiri sahnemize aldıktan sonra kenarlarındaki turuncu noktalardan çekerek, scale aracını kullanarak veya object manager da isminin üzerine çift tıklayıp gelen ekranda parametrik değer girerek, şeklini, düşündüğümüz tuzluk şekline getiriyoruz.

Bu noktada size bir önerim olacak: Mümkün olduğunca çalışmalarınızda herhangi bir şeyin değeriyle oynayacaksanız bunu el kontrolüyle yapmamaya çalışın. Onun yerine parametrik değerler girebileceğiniz pencereleri bulun ve değişiklikleri oradan yapın. Bu size projeniz üzerinde daha fazla kontrol ve düzen sağlayacaktır.

Object manager da yer alan objenizin üzerine tıklayın. Açılan penceredeki ayarları aşağıdaki gibi yapın.

Modelleme yaparken üzerinde oynadığınız şekil üzerinde az detay bulunması sizin işinizi kolaylaştıran bir etkendir. Özellikle modelinizi oluşturmaya yeni başlıyorsanız... Daha az poligonla uğraşmak için segment sayılarını düşük tutuyoruz. Merak etmeyin. İşimiz bittiğinde ortaya çıkacak olan tuzluk köşeli bir şey olmayacak.

Şeklimizi üzerinde oynayabilmek için convert ediyoruz. Bunun için önceki şekilde görüldüğü gibi sol tarafa dayalı icon ların en üstündekine veya kısaca klavyede tuşuna basıyoruz. Tercih sizin:)

Bu noktada klavye kestirmelerinin ne kadar önemli olduğunu görebiliyoruz.

Poligon moduna geçin. Yukarıdaki menülerden seçim aracını seçtikten sonra ekranın sağ alt kısmında görebileceğiniz active tool kısmını açın. Only select visible elements (sadece görünen elemanları seç) seçeneğindeki check (onay) işaretini kaldırın. Böylece seçim yaptığınız zaman ön tarafta işaretlediğiniz poligonun yanı sıra arka tarafta duran poligon da seçilmiş olacaktır. Sadece ön tarafı seçmek istiyorsanız o zaman tekrar check işaretini koymalısınız.

Yan görünüşlerden birinde seçiminizi yapın. Böylece silindirde istediğiniz bölümü çepeçevre seçmiş oldunuz.

Gelecek sayıda (kısaca ipucu vereyim) poligonları seçip onları hareket ettirerek tuzluğumuzun şeklini yaratmaya devam edeceğiz. Size bu arada poligon modunda çalışırken poligonu seçtikten sonra move normal ve ekstrude uygulamanızı öneririm. Böylelikle bir objenin üzerine nasıl bir şeyler inşa edilebileceğinin mantığını anlamış olursunuz. Hoşçakalın.

Bu arada bu sayıyı gelecek aya kadar kaybetmeyin:)

[url]http://www.macline.com.tr/dergi_ekim02/3d.htm[/url]

2004-12-30 01:26:15

Re:cinema 4d ilgilenen varmı

kani

Arkadaslar bu program bir denizde bir derya ya benzer bunu anlatmak zor anca kendinizi cinema 4d dünyasina verirseniz anlarsiniz .[G2]

Yakinda türkce kitabi da cikar C4D nin ..bunu bizim arkadaslar hazırlama pilanında

2004-12-30 01:42:42

Re:cinema 4d ilgilenen varmı

niluferDurna

cinema 4d ilgilenen varmı


ehehehe bende bu soru için kani diye biri var onu bul diycektim. [G3]

2005-01-06 20:38:50

Re:cinema 4d ilgilenen varmı

feriping

kardeşim adam yazmış bea

2005-02-02 22:10:39

Re:cinema 4d ilgilenen varmı

wishbone

daha kolay bi 3d yazılım olabileceğine inanmıuyorum

2005-02-07 22:14:16

Re:cinema 4d ilgilenen varmı

artamiga

Selam arkadaslar ;

MERHABALAR aranıza yeni katıldım... Bende sizler gibi 3d modelleme ve animasyonlar yapıyorum ama Evimde can sıkıntısına ve sevdiğim icin yani Amatörce... c/4d bilenler bilir. A500 uzerinde 1mb remle bile calısmakta 80 kusurlu yıllardan beri daha sonra LW ve Tornado 3d gelir gerci bunlar A1200 e platformunda calısıyorlar yani 040 işlemci ve Bevizyon istiyorlar PC tek farkları ise eszamanlı rendır yapma yetenekleri Efekleri ise daha canlı Kaninin verdigi oda rendırını eger amiga uzerinden yaptırsaydık daha farklı etkiler elde edebilirdik ve Kucuk bir hatırlatma amigalar piyasadan elini etegini cekmedi hic bir zaman ... (mesea hala Tv kanalları A3000 ve A4000 kullanmaktalar ve Bircok Filimde kanininde belirtiği gibi Amiga üzerinden C-4d ile yapılmıstır ve Atv de yayınlanan Memecanın yaptıgı BİZİMSİTİ A500 ve A1200 kullanılarak yapılmaktadır )bir nevi ayrıcalıklı makinalar sıfatına girdiler mesela bende bir A500 ve birde A1200 var yakındada AmigaOne alacagım biraz pahalı ama genede deger ona... Amiga ya hele birde ona genlok takarsanız diyelimki sevdiginiz bir tv dizisine Eşzamanlı olarak rendırlar bile ekleyebilirsiniz Düşünün bir kere ...[G8]

not : comodore64 üzerinde bile tel model yapılabiliyor hata bir ara kafayı takmıstım bu işe ve oyun yazmıstım 3d.... Basic ta
Saygılarımla KOKOby

2005-02-08 21:28:02