V-RAY ile dıs mekanda render - sayfa: 2

Cvp

BARISH

eğer camların yansıması çok fazlaysa iç tarafı hiç göremezsin.karanlık görünen yüzeyler environment renginin siyahı olabilir.sadece direct light kullanarak renderini almayı deneyebilirsin.bu arada cam materialin in refraction bölümünde affect shadows bölümündeki kutucuğu aktif hale getirmeyi dene.illaki vraylight ile aydınlatıcam dersen vyarlight ı invisible yap.bu şekilde vraylightın renderde görünmez sadece etkisi görünür.

2006-04-29 21:52:20

Cvp

esatseyidoglu

Baris resmi gönderdim . Kutu içine aldığım yerler sorunlu. Alt vitrinden içeri ışık girmiyor. Karanlık gözüküyor. bir arada çarpı attığım yerlerde tam olarak paslanmaz çelik rengi olmuyor. bir de loft ile çizilen objeye derz (fuga) atmak istiyorum fakat olmuyor .Onu modelleme ile ilgili alanlarda bulamadım. Bu gönderdiğim resmin render´i 5 saat sürdü. normalmidir.Görüntüyü gerçekçiliği ifade etmiyor sıkıntım orada.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/lY60KiDTw.jpg[/img]

2006-05-01 11:37:11

Cvp

esatseyidoglu

Barish çok teşekkür ederim. Dediğim gibi material´deki cam değerleriyle uğraştım sorun çözüldü. Sizden tek ricam diğer işaretlediğim yerlerle ilgili bana yardımcı olmanız.. Şimdiden teşekkürler..

2006-05-01 12:05:37

Cvp

burakkiyici

bi kere böyle bir kare için 5 saat çok uzun bi zaman irr.map ayarlarını kontrol et mümkünse very low´a getir.2inci olarada lof yaptıgın objeyi editpolye cevir fuga istedigin noktalardaki edgelere chamfer verip sonra exturde et3.olarakta reflection degerlerin konusunda bir bilgim yok map degerlerini gönderirsen yardım alabilirsin görmeden bişey diyemem fakat reflectio´u beyaza dayadıysan asırı parlaklık nedeni ilede böyle göründügünü söyleyebilirim ayrıca hdri kullanabilirsin

2006-05-03 18:28:13

Cvp

esatseyidoglu

Burak öncelikle yardımların için çok teşekkür ederim. hdri map nasıl atılıyor bilgim yok . bir türlü öğrenemiyorum o olayı.Bende mapler var fakat aluıminium efekti verecek bir mapmi olması gerek?max8 kullanıyorum render yaparken birden dışarıatıyor programı kapatıyor . sonra bu hata mesajını gönder paneli çıkıyor bunun sebeni nedendir?
birde gerçekçi bir proje için neler eksik onlarıda eklersen sevinirim..

Aluminium vrymt resim olarak gönderdim.


[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/c3Jfk29L0.jpg[/img]

Render Hata mesajı veriyor >Hdr bu nedendir?

Warning:HDRI Map in memory , no reload needed.

Warning : Material returned overbright or invalid color(object´´LOFT3´´RGB-1#QNAN 0,793302-765256)

Warning : Material returned overbright or invalid color(object´´Rectangle22´´RGB-1#QNAN 0,172986 0,181354)

2006-05-05 11:53:55

Cvp

sparta burag

standart materyallerde beyaz ve beyaza yakın renklerde bu sorun cıkabiliyor,objeleri silip yeniden cagırmak ıse yarayabılr,bır de daha oncekı forumlarda bu soru vardı,linkini bulamadım ama orda soyle yazıyordu:
"gi setings de irmap sekmesinde "incmental add to map" seçili iken daha önceki maplerin üzerine hesplatıyorsun düzelme yaşanabiliyor" dıye yazıyordu.bı dene bakalım

2006-05-06 13:03:48

Cvp

burakkiyici

esat alüminyum malzeme yapımı bu adreste
http://www.tr3d.com/index.php?f=24&oku=720&id=forum

hdri kullanımıda 2 sayfa önce bu forumda

kolay gelsin..

2006-05-06 17:50:01

Cvp

esatseyidoglu

Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.

2006-05-08 12:02:39