bu kumlanma nasıl giderilir

bu kumlanma nasıl giderilir

roomee

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/y49NjQHuU.jpg[/img]

merhaba arkadaşlar.....resimde de gördüğünüz gibi seramik ve lavaboların üzerindeki kumlanma sorununu çözemedim.irradiance map te hıgh,h.spheric.sub.=80,light cache 1000..settings kısmında adabtive 0,2 ve noise threshold 0,002 vray light ın subdivision u 50 malzemelern reflecton subdvsn ları 24 olmasına ragmen kumlanmalar geçmiyor...
bu sorunu nasıl çözebilirim.yardımcı olursanız sevinirim.

not:vray physical cam kullanıyorum.

2008-07-09 22:37:16

Cvp

Derya Birinci

yarı aydınlık sahnelerde LC genelde noise sorunu veriyor, 1000 yetersiz geliyor yükseltmeniz gerek ama buda süreyi olumsuz etkileyecek, ben yarı aydınlık sahnelerde irr map+qmc ikilisini tercih ediyorum bu yüzden.

2008-07-11 13:52:36

Cvp

dracul

Yapılmış olan ayar ile çıkan sonuç hiç bagdaşmıyor.Noise th. düşük olmasına ragmen çok fazla noise var.Sahneyi ve ışıkları screen shot olarak göstermende sonra tekrar yorumlamakta fayda var.

2008-08-22 23:18:49

Cvp

yorgun_gozler

cenk arkadaşın dediği gibi ayarlarla resim uymuyor.bence ışık ayarlarını kontrol et ve vray ayarların çok yüksek..

2008-08-23 12:43:32

Cvp

trizzt

ilk bşlarda çok karşılaştığım bir sorundu. bu yüzden bana göre ışık yetesz diyebilirim. ışığı arttırdığında sorun gidecektir bence

2008-09-30 21:14:52

Cvp

palyaço

şayet irradience map için primary bounces 1in üzerindeyse kaliteyi ne kadar arttırırsan arttır lekelenme olabilir. bir de deneme amaçlı olarak lidht cache yerine quasi montecarlo (şimdiki adı brute force) kullansan, bir bakarsın işe yarar. tabi subdivision değerini 25 yapman yeterli çok abartma. bir de ayrıca irradience map içerisindeki diğer değerler default mu yoksa değiştirdin mi o da var.

2008-09-30 22:50:29