Köşelerdeki bozukluklar

Köşelerdeki bozukluklar

dedestratus

[img]http://img522.imageshack.us/img522/7319/odaisikln2.jpg[/img]

vray, mental ray, scanline..hepsinde aynı sorun var böyle bi sorunu hatırlıyorum ama ing tr pek birşey bulamadım.Köşeler dışında duvar yüzeyleri de bir garip...?

2008-03-22 00:24:20

Cvp

enterasan

Render kalitesi düşük olduğundan dolayı bunlar yüksek tutarsan prepas lar uzayacaktır ama daha kaliteli ışık ayarı yapacağından noiselanma (bulutlanma halk arası tabiri ile) olmayacaktır. Bütün render motorlarında bu geçerli.

2008-03-22 00:42:40

Cvp

kocc

Bence bu problem PHOTON (final gather) ayarlarinda düsük oldugundan meydana geliyor. PHOTON (isik parçaciklari) eksik olunca lekeler olusuyor buda gayet normal çünkü eksik photon olunca her yeri egal olarak isiklandiramadigi için yansima lekeli oluyor...

basarilar.

2008-03-22 02:58:34

Cvp

Seke

tavanı biraz indir birşey kalmaz kocc un dediği biraz daha mantıklı

2008-03-22 08:31:13

Cvp

ETezer

Işık, Photonlardan oluşur. Photon sayısı yeterli değil ve çapları küçük olursa yukardıa görünen problem yaşanır.
Saygılarımla,
Ergin TEZER
A.A.I.

2008-03-22 09:30:25

Cvp

Legolas

Ben burada ışığın yetersiz olduğunu zannetmiyorum gayet yeterli bir ışık hacmine sahip zaten yerde bir ışık kümesi fazlasıyla var render ayarlarından kaynaklanan sorunlar bunlar rqmc sampler parametresinin altında adaptive değerini biraz düşürüp render almayı deneyin irradice map kullanıyorsanız biraz render ayarlarını yükseltin öyle deneyin birde

2008-03-22 11:13:18

Cvp

dedestratus

vray 1.5sp1 kullanıyorum da rQMC sampler yerine DMC sampler var ya da ben bulamadım, duvardaki izleri hallettim de köşelerdeki bozukluk yine aynı...

2008-03-22 20:17:45

Cvp

Legolas

1.5sp1 de burner geldi zannedersem sorun o rqmc yok =)

2008-03-23 11:16:49