maxwell materyal sorunu :(

maxwell materyal sorunu :(

swab

http://img264.imageshack.us/img264/5918/dddig4.jpg

arkadaşlar indirdiğim materyaller bu şekilde nokta nokta bozulmuş halde çıkıyor naptıysam düzeltemiyorum :( ayrıca materyalin boyutunu değiştiremiyorum.. maxwell studio 1.6 full kullanıyorum. render ı direk ordan çıkarıyorum. rhino da modelleyip 3ds formatında maxwell e atıyorum.maxwell de de kaplıyorum. ancak indirdiğim orjinal materyaller bi türlü temiz çıkmıyor ve dev gibi gözüküyorlar boyutlarını değiştiremiyorum(maxwell studio nun içinde)

2007-12-08 11:30:02

Cvp

Felix

Slm sorunun preview render sl sinin süşük olmasından kaynaklanıyor sanırım Preview Options tan standart değer olan 4 ü arttırırsan düzelir ama materyali güncelleştirdiğinde materyal ön izleme süresinin de uzayacağını unutmamak gerekir. Bu arada benim bi problemime yardımcı olabilirsin sanırım. maxwell versiyonunun 1.6 olduğunu söyledin.Bende kurdum fakat program açılmıyor patch inide yaptım fakat bi türlü çalıştıramadım nedeni hakkında bilgi verirsen sevinirim

2007-12-11 17:53:05

Cvp

swab

herşey karşılıklı diyosun :) daha once başka forumlarda da aynı sorunu duymuştum ancak başıma gelmediği için inanki bilmiyorum. Ama 32 ve 64 olayından olabilirmiki acaba diyorum. ayrıca sanırım sorunumu tam anlatamamışım ki başka bi cevap gelmiş yinede saol.. maxwell kolay arayüz ü olan bi program ve aldığınız her render çok iyi olsada çok fena saç baş yolduruyor render süreleri ve ilginç ayrıntılarıyla şimdiden sana sabır diliyorum :)

2007-12-11 23:10:05

Cvp

D*sign*r1

Merhaba,
Öncelikle stüdyo ortamında açtığın çalışmayı hangi programda modellediğinin önemi olmaz bence. Ben assign aşamasında kaplamanın çok net görünmesine ihtiyaç duymuyorum açıkcası.
kaplamanın büyüklüğünü ayarlamak için
1.3d penceresi için shading mode´u textured decal olarak belirleyin, bu seçenek kaplamayı ayarlamalar esnasında eş zamanlı olarak görmenizi sağlayacak
2.3d penceresinden kaplayacağınız objeyi seçin
3.kullandığınız layoutu bilmiyorum -eğer görünmüyorsa- window sekmesinden object parametersi açın
4.UV sets´ten ilgili kaplamayı aktif hale getirin
5.UV parameters altından type´ı belirleyin, silindir küre vs.
6.açılan alt menüden scale, referans noktasını ayarlayarak sonuca gidebilirsiniz.
adjust to objects objenin büyüklüğüne göre optimum değerlere ulaşmanızı hızlandırır.

2008-02-18 13:55:19

Cvp

D*sign*r1

umarım yardımcı olabilmişimdir.

2008-04-09 12:43:57