ayna problemi

ayna problemi

orhunulgen

[img]http://www.geocities.com/orhunulgen/lara0299.jpg[/img]

vrayde ustteki gibi ayna malzemesinde yansiyan goruntuyu deforme etmeye calisiyorum,tek tek ayna cizmekten baska bi yolu olmali,her turlu fikri bekliyorum,tesekkurler...

2007-09-18 10:08:23

Cvp

Parathoner

Bump´ına Noise ekleyebilirsin. Size değeri yüksek olan !

2007-09-18 11:50:25

Cvp

icdeadpeople

bir çok yöntem daha vardır(en kısa yöntem değildir.), ve altta gösterilen değerler kişilere göre değişebilir.
kısa sürede acele bir hazırlama olduğu için hatalar olabilir.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/68oXlf9Wl.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/4V5Wzd8B8.jpg[/img]
Kolay gelsin.
Blend material oluşturup 1. ve 2 materiallerini şekildeki gibi oluşturuyor mask olarak ta tile(kareleme,kiremitleme)olarak gösterilen kaplamayı kullanıyoruz ve objemize malzemeyi uygun biçimde atıyoruz.

2007-09-18 12:35:01

Re:Cvp

orhunulgen

[quote=4456] Yazan: icdeadpeople

bir çok yöntem daha vardır(en kısa yöntem değildir.), ve altta gösterilen değerler kişilere göre değişebilir.
kısa sürede acele bir hazırlama olduğu için hatalar olabilir.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/68oXlf9Wl.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/4V5Wzd8B8.jpg[/img]
Kolay gelsin.
Blend material oluşturup 1. ve 2 materiallerini şekildeki gibi oluşturuyor mask olarak ta tile(kareleme,kiremitleme)olarak gösterilen kaplamayı kullanıyoruz ve objemize malzemeyi uygun biçimde atıyoruz.[/quote]

budur!

ben de noise´u nereye verebilirim diye dusunuyordum:) blend aklima gelmemisti,tesekkurler...

2007-09-18 14:48:51

Re:Cvp

orhunulgen

[quote=4456] Yazan: icdeadpeople

bir çok yöntem daha vardır(en kısa yöntem değildir.), ve altta gösterilen değerler kişilere göre değişebilir.
kısa sürede acele bir hazırlama olduğu için hatalar olabilir.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/68oXlf9Wl.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/4V5Wzd8B8.jpg[/img]
Kolay gelsin.
Blend material oluşturup 1. ve 2 materiallerini şekildeki gibi oluşturuyor mask olarak ta tile(kareleme,kiremitleme)olarak gösterilen kaplamayı kullanıyoruz ve objemize malzemeyi uygun biçimde atıyoruz.[/quote]

merhaba,sanirim sansimi fazla zorluyorum ama...bu aynalarin uzerinde kucuk delikler acmak isteseydim?
(tile yerine delikli ve cizgili bitmap kullansam da delikler siyah oluyor,oysa "delik" delinmis gibi olmali)
cevap gelirse daha zor sorular da sorabilirim :) tesekkurler

2007-09-19 10:44:38

Cvp

sigN ouT

bu tarz yuzeylerde nesnenin modifier panelindeki vray displace modifierini uygulayip o modiera ayni bitmapi yuklersen daha etkili ve saalikli sonuc alabilirsin
derinligi de ayni modifierdaki amount degerinden kontrol edebilirsin

2007-09-27 02:59:02

Cvp

yeni3dci

o delikleri opacity slotuna at. siyah beyaz olsun resim

2007-09-27 21:48:01