yüzey sorunu
yüzey sorunu
ilk defa böyle bir sorunla karşılaştım. gölgeli yüzeylerde açıklı koyulu üçgenler çıkıyor lütfen yardım
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/IGag2O05J.jpg[/img]
Cvp
Hepinizin sinirlerini bozduğuna inandığım "küçük siyah noktalar" için bir ipucu vereyim dedim
Antialiasing bölümünde Adaptive subdivion seçiliyken 0.1 default gelen threshold u 0.01 e indirin. render uzasada kaymak gibi bir görüntü elde edersiniz. basit bir sahnede test ederseniz farkı görmemeniz imkansız.(sad-t den ç(alıntıdır):))
Cvp
render ayarlarında sorunum yok en yüksek ayarları dahi yapsam beyaz materyel atadığım yüzeyler gölgede böyle bir sorun çıkıyo. modellemede bir hata yaptım ama ne
Cvp
büyük ihtimalle üstüste binen polygonlar sözkonusu, çok fazla bolean kullanmış olma ihtimaliniz var mı bilemiyorum. ama orada bolean sonucu sıklıkla oluşan anormal yüzeyler varmış gibi algıladım. ve tek çaresi polygonları temizlemeniz vrayde üstüste binen polygonlar daima sorun yaratıcaktır bu sebeple modelleme aşamasında biraz dikkatli olmak gerekiyor. wire görmeden bukadar söyleyebiliyorum. kolay gelsin
Cvp
benze sıkıntı bendede olmuştu... deep ocean´ın dediği gibi üstüste binen poligon kaynaklıymış... bide poligonları kontrol et bence