MAX 9 LA GELEN MENTAL RAY DA DEĞİŞİKLİKLER

MAX 9 LA GELEN MENTAL RAY DA DEĞİŞİKLİKLER

tolukeser

max 9 la beraber mental rayda bisürü yenlik ve değişiklik oldu...

karşılaştığımız yenilikleri yada öğrendiğimiz ipuçlarını burada

paylaşabiliriz...

Ben birtane ekleyerek başlayayım....

mesela snaaap hocamız sitede yayınladığı bir mr dersinde (harika derse bu link ten ulaşabilirsiniz
http://www.tr3d.com/index.php?islem=bak&id=bilgi&r=203)
indirect illimination sekmesi altında light proporties kısmındaki GLOBAL ENERGY MULTİPLİER den bahsediyo max 9 da böle bişi artık yok ...

bu görevi muhtemelen artık
photonMapping hesaplamasinin icinde bulundugu
Caustic and Global Illumination menusunun altinda; Global Illununation (GI) bolumunde; Maximum photon per sample ayarinin ustundeki ; Multiplier degeri görmekte...[:D]

2007-08-19 03:23:21

ARTCH & DESİGN Mİ malzemesi

tolukeser

max 9 la yeni gelen ARTCH & DESİGN Mİ daha hızlı ve gerçekçi sonuç almayı kolaylaştırıyor

özellikle malzemenin temel özelliklerini tanımlamakta zorlanan arkadaşlar, bu malzeme ile kolay kaplama hazırlayabilirler...

yani malzemenin templates (tanımlanmış şablonlar) kısmından daha önceden tanımlanmış malzeme özelliklerini (cam, deri, ahşap, krom, bakır, vs...) kolayca atayabiliyoruz...templateslerin ayarlarını ihtiyacımıza göre değiştirebiliyoruz...

2007-08-19 03:37:21