vray render sorunu istenmeyen patlamalar ve gerçekçilik??

vray render sorunu istenmeyen patlamalar ve gerçekçilik??

sky_moonn

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/GUJjghpe6.jpg[/img]


[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/iq70Oqk8o.jpg[/img]

herkese mrb..
arkadaşlar bir bina modelledim ve renderini v ray ile almak istiyorum fakat istediğim gerçekçiliği yakalayamıyorum üstelik bazı yerlerdede ışık patlamaları meydana geliyor. bazı detaylarda bulanık çıkıyor renderla ışık patlamalarından dolayı anlaşılamıyor.

materyalde vray materyal beyaz renk ve reflect ve refract değerleri 0.

1 direct light ve 1 vray light kullandım bu renderda.

GI: primary :1 ırradience
secondary :1 quasi monte carlo
environment açık: 1 bazı değerleride denedim enironmentte
irradience:hspv:50 ınter:20
quasi monte: primary 24 secondary 9
color mapping:linear ama exponentialda olabilir arkadaşlar birkaç deneme yaptğım için tam hatrlayamıyorum.

bu konuda bana yardımcı olabilrseniz sevinirim. yardımlarınızadan dolayı şimdiden teşekkürler..

2007-08-07 00:53:12

Cvp

kenansatir

Kaç pixellik render alıyorsun? genişlik x yükseklik
vray versiyonun kaç?
Color mapping olayını iyi kullan, ışık patlaması olayını muhtemelen oradan çözeceksin... olmadı GI katsayılarını düşür ... (GI "Primary" ve "secondary bounces")

2007-08-07 16:05:02

Cvp

sky_moonn

yardımın için teşekkürler arkadaşım gı yı düşürünce sorunum çözüldü gibi. color mapping olayıda etkiliyor dediğin gibi daha iyi olması için biraz daha deneme yapacam artık..

2007-08-13 00:11:42