görüntüde sürekli buğulanma oluyor....netlik yakalanmıyor...

görüntüde sürekli buğulanma oluyor....netlik yakalanmıyor...

kirmizibugday

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/2WmQis4tX.jpg[/img]

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/BS3P19n2L.jpg[/img]

mekan resmi bu...buğulanma oluyor...netlik veremiyorum...özellikle kaplamalarım kayboluyor..koltuklar suni deri olmalı ama..sonuç ortada ....ışık mat oluyor...en az 7 deneme aldım...irradiance map deki hspv subdivs ve interp samples ayarları ile oynadım ama netlik oluşmadı...indirect illumination (GI) ayarları ile çalıştım fakat verim alamadım...fikri olan varmı...şimdiden teşekkür ederim..

2007-07-23 18:34:05

Cvp

kalimba

Primary Bounce neden 0,6? 1 olmalı
Secondary Bounce neden 0,4? 1 olmalı

Bunlar düşükken birşeyler görebilmek için Dark Mutiplier değerine abanman normal gözüküyor.

Bence ilk iki şeyi, colour mapping´deki 3/1 - exponential ve Low Preset olayını gözden geçirmelisin.

Denemelerini linear colour mapping´de yaparsan; ayarlar neyi, ne oranda değiştiriyor daha net görebilirsin.

"irradiance map deki hspv subdivs ve interp samples"

Low ile yeterince bilgi toplayamayabilirsin. Bunu yapamazsan da Hpsh. Subdivision değeri yükseltmen süreni uzatmaktan başka bir işe yaramaz.

Kolay gelsin.

2007-07-23 22:04:43

Cvp

kirmizibugday

Zaman ayırıdığın için teşekkür ederim kalimba....Verdiğin bilgiler dahilinde ayarları gözden geçiricem...

2007-07-24 10:10:26