vray metarial ve default meterial...
vray metarial ve default meterial...
vray renderi yeni kullanmaya başladım.vrayde atılan renderda default materyal kullanılmıyormu veya kullanılırsa etkisizmi oluyor.birbirinden ne farkları var acaba.hazır vray metaryel nasıl oluyor ayarları kendi yapılmışmı geliyor.bunlar aklıma takıldı arkadaşlar beni aydınlatırsanız sevinirim..
Cvp
vray render da default materyal kulanırsan gi.. ışık ve render ayarlarında sorun yaşabilirsin bunun sonuncunda da resim kaliten düşer hatasız renderlar için v ray renderda v ray materyal ;)) (slogan gibi oldu) heheheh
hazır materyal intenetten indiriyorsun ayarları hazır geliyor. begenmedin etkiyi üzerinde degisiklik yaparak kullanabiliyorsun
kolay gelsın
Cvp
teşekkür
Cvp
vray da vray material kullanman şart gibi bişi. daha guzel etkiler alırsın.
ayrıca materiale yansıma ve kırılmada verebilirsin.
etki cok daha guzel olur.
ama uraşamam diosan :)
http://www.vray-materials.de/
tavsiyem material atamayı cok iyi ogren cunku hatır materilaller bazen tam istediğin sonucu veremiyor...
Cvp
Vray material kullanmanız render kalitenizi olumlu yönde etkiler ancak şart da diildir. Nerede ve ne amaçla kullandığınıza da bağlı aslında biraz. Hazır malzemeler genellikle problem yaratıyor sahnelerde (en azından bende hep yarattı) hiç bi sorun olmasa bile render hızına direkt olarak olumsuz yönde etki ediyor. Ben malzemeleri ps da kendim hazırlamayı ve vray materialin mapleriyle oynayarak uygun sonuca daha kolay ve sorunsuz ulaşmayı tercih ediyorum. Hiç değilse kendi hazırladığınız malzemenin rendera ne şekilde etki ediceğini ve gerektiğinde neresinde ne düzeltme yapıcağınızı kestirebiliyorsunuz.
Cvp
VELİ BEY BU İNDİRDİĞİMİZ VRAY MATERİALLERİNİN ZİP DOSYASININ İÇİNDEKİ JPEGLŞERİ MAPS KLASÖRÜNÜN İÇİNEMİ ATMAMIZ GEREKİYO. DOSYALARIN DAĞILIMI NASIL OLMALI MALZEMELERİ KULLANABİLMEMİZ İÇİN??
Cvp
hmmmz
materilai bi caresine bakıp material editore ekledikten sonra mapleri teker teker duzeltmekte yarar var
makinama kolay kolay format atmam diosan max klasorunun icine bi at materialleri kendi klasorlerine acarak
ama bence ayrı bi klasor yarat ve aldıın her zipli dpsyayı ayrı bi klasor halinde duznle ve materila etinca mapleri tekrar duzenle