renderda karanlık kalan bölgeler

renderda karanlık kalan bölgeler

yusmax

Slm arkadaşlar
Resimde görmüş olduğunuz projede kırmızı çerçeve ile işaretlenmiş bölgeler ışık değerleri çok yüksek olduğu halde siyah kalıyor.Ancak renderdan sonra ps rengini açtığımda normale dönüyor.ışık değerleri, render ayarları ve değişik camera açılarıyla defalarca deneme yapmama rağmen olmadı.Sorun sizce neden kaynaklanıyor?
Max9 + vray adv. 1.5 rc3.
yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
[img]http://www.gmsmobilya.com/render/render.jpg[/img]
[img]http://www.gmsmobilya.com/render/rendersettings.jpg[/img]
[img]http://www.gmsmobilya.com/render/sahne.jpg[/img]
[img]http://www.gmsmobilya.com/render/top.jpg[/img]

2006-12-14 08:58:35

Cvp

ahmetsen19

Gölgenin rengini değiştirdinmi

rendering/environment/ambient

oradaki rengi değiştirisen gölgenin renginide değiştirebilirsin..... siyahı biraz daha açarak gri bilemedi mobilyada kullanmış olduğun renge yakın fakat onun biraz daha koyu hali ( renk kırmızı ise kırmızının koyu tonları gibi) yada beyaz yapabilirsin birde öyle dene istediğinin olma ihtimali fazla, olur fakat senin istediğin tarzda olurmu bilemiyorum zevkler ve renkler olayı..... saygılar....

2006-12-06 14:41:30

Cvp

yusmax

Hayır hiçbir etkisi omadı malesef.zaten ambient defaılt renderda ortamın komple ışığını açmaya yaramıyor mu?

2006-12-06 15:31:19

Cvp

WhiteCrow

color mapping
dark multiplier 2.2
bright multiplier 1.5 yapıp denermisin bi kolay gelsin

2006-12-06 17:58:22

Cvp

yusmax

WhiteCrow ilgine teşekkürler.
Denemeyi yaptım siyah bölgeler aydınlandı ancak dış bölgelerde aynı oranda istenmeyen şekilde aydınlandı.yani resimde nesnelerin dış rengi elde etmek istediğim renge en yakın renk, önermiş olduğun ayar ile render ettiğimde bu renk çok fazla açıldı.

2006-12-07 08:28:33

Cvp

yusmax

[img]http://www.gmsmobilya.com/render/color.jpg[/img]

2006-12-07 08:31:45

Cvp

WhiteCrow

vrayligth oranlarını düşürmeyi dene deneme yanılmayla çözrsin yusuf kolay gelsin

2006-12-07 15:43:35

Cvp

yusmax

Artık psde çözmeye devam edeceğm mecburen.Teşekkürler

2006-12-07 16:20:28

Cvp

ex_ZooMMaX

bence o dolaba ayrı bir ışık ver sadece o dolaba vursun ışığın değerini biraz düşür çok parlayabilir omni yada spot verebilirsin ve V ray in multisini biraz arttırabilirsin kolay gelsin

2006-12-07 22:57:10

Cvp

reymcc

camların affact shadow işaretlemeyi dene bide reflect değerlerini düşür öyle dene rc3 de Gİ oranları ile ilgili sorun var sanırım bina çiziyom eskiden içerisi aydınlanıyodu şimdi camların arkası siyah kalıyo camlardan içeri giren ışığın sıçrama değeri düşütü gibi bişey

2006-12-08 07:56:58