Vray Genel Problem ve Çözümleri - sayfa: 7

Cvp

dream_designer

Çok faydası dokunacak bir ders olmuş. Eline sağlık..

Hazır başlık varken ben de yazayım, vray´le ilgili bir sorun var.
Şöyle ki; Mimari bir çizim yaptım, kaplamaları yapıyorum fakat zemindeki çimler, camlar ve kapıların kaplamaları render´da çıkmıyor. Başka hiçbi yerde sorun yok, hepsi gayet güzel görünüyor fakat bu kısımların kaplamaları yokmuş gibi, sadece box´lar, şekiller vs olarak görünüyor.

Sizce sorun ne olabilir??

(Vray ayarları, kaplama ayarları, ışıklandırma ve Vray phisical camera ayarları gayet nizami.)

2009-07-18 17:13:20

Cvp

mr_brownstone

kaplamaları vray değişmeden nasıl kullanıyoruz ben daha yeni öğreniyorum yardımcı olabilirmisiniz.

2009-08-17 17:10:38

Cvp

07osman

mrb ben vrayı yükledim ama kaplama dosyası uyuşmuyo [S64]

2009-09-05 13:30:24

Cvp

7.50iLA L7

Arkadasim mükemmel bir konu olmus cok doyurucu eline koluna saglik diyorum [:)]

2009-09-15 02:57:34

Cvp

Silent Assassin

Konu VRAY ise PROBLEMLER bitmez :P

2009-10-14 09:17:25

Cvp

KADZE

selam

2009-10-29 14:46:49

Cvp

olcaysaymar

çok teşekkürler çok işime yaradı ellerine sağlık

2009-12-15 14:49:34

Cvp

daysleeper

merhaba, vray arada sırada bazı çalışmalarımızda irradiance map ayarlarından bağımsız olarak fazladan prepass yapabiliyor. bu deneme renderlarında çok sinir bozucu bir durum. bilmeyen arkadaşlar var ise bunun sebebi sahneye merge ettiğimiz evermotion vb başka objeler üzerindeki bir materyalin basic parameters kısmındaki use interpolation seçeneğinin tikli olmasıdır. malzemeleri kontrol edip bu tiki kaldırırsanız normale dönüyor. forumda buldum cevabı oraya yazıcaktım ama 6 aydan eski konulara cevap yazılamıyor dedi:D buraya ekleyeyim dedim ben de

2010-01-16 22:55:19

Cvp

icdeadpeople

Zaman ayırıp yazan herkese teşekkürler,

Daysleeper: bilgi için çok teşekkürler.

Hazır obje ve material kullanımında, Daysleeper´in da belirtiği gibi indirdiğiniz mat. ve objeleri inceleyin, ayarlarını kurcalayın,
fazla, gereksiz olan kısımlara müdehale edin, objenizin poligon yapısına bakın, hatalar yada fazladan gereksiz poligon varsa düzenleyin,birbirine geçmiş yüzeyler varsa silin, bu şekilde arşivinizi kontrollü bir şekilde oluşturun ki sonradan başınız ağrımasın.

Ben neredeyse her projede materialimi baştan oluşturuyorum,
hem unutmamamı (hafıza problemim var) hemde kontrollü bir ilerleme sağlıyor,
tabi siz böyle yapın demiyorum ,
kendi arşivinizi oluşturun ve arşivinize ekleyeceğiniz obje yada materiali ince eleyip sık dokuyarak ekleyin.
çünkü çalıştığınız dosya büyüdükçe, sorunlar meydana gelecek , hız düşecek, ekran yavaşlayacak, ....
Kontrolün sizde olması ,yaptığınızı bilerek yapmanız, sizi çok rahatlatacaktır.

2010-01-28 11:08:57