lekeler

lekeler

byraka

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/clXzJ5G0N.jpg[/img]
ilk evela forumlarıda inceledim.. yanlıssam af ola tek derdim mrda bir tanecik render almak idi... :(
mental ray dan render alırken olusan bu hatayı ne yapsamda gideremedim [G12][G12][G12][G12][G12]
bu neden olabilir.
resimde gorunen degerleri arttırmam veya azaltmam sonucu değiştirmiyor...
kaplamaları kendim yaptım hazırda deyiller....
olmadı gittti yaww :(((((((
3ds max ekran kartı seciyormu bnmki nvidia chipsetli... msela
lütfen biri bişeyler yazsın teşekurlerr :(
(ışık kaynagı mr area omni)

2006-07-27 02:09:48

Cvp

POWERD3D

Mekan kapalı değilse gi yi kapat sadece fg kalsın yeterli. Bir sky light ile aydınlatma yapabilirsin. Kolay gelsin.

2006-04-28 12:32:18

Cvp

byraka

oda olmuyor ki [G19] alan kapalı.... ama kaplamasız temiz cıkıyor bu melet şey....[G12]

2006-04-28 19:13:46

Cvp

Legolas

bu ne yav :~~ nesnelerini başka bir sahneye marge et öyle dene birde

2006-04-28 20:59:20

Cvp

byraka

:((( kaç kere merge etim [G12][G12][G12]


böyle bi hatayla hiç karşılasan olmadımı acaba? mutlaka olmustur birileri yasamıstır ilk kurban bn miyim yoksaa??? [G12][G12]
farklı bir pc dede sonuc aynı sekilde[G19]

2006-04-28 21:42:53

Cvp

design5D

benim başıma rpclerle ilgili gelmişti,rpc koyduğumda,render aldığım ekranın dışında kalınca bu sonucu vemişti.render alcağın ekranda görünen modelin haricinde sahnedeki herşeyi gizleyerek render al.etrafta perspektif ekranında görünmeyen herşeyi gizle.ışık ayarlarına hiç dokunmadım ben,present bölümünden tekrar mryi aktif edip aynı ayarları yine girince kayboluyo.sebebini bende anlamış diilim

2006-04-29 17:09:00

Cvp

POWERD3D

Birde açık alanda sadece sky ile render et dostum. Sahneyi boşver kaplamalarınıda standart yap sadece yansıma ver deneme amaçlı bak bakalım sorun ne olacak.

2006-05-02 07:51:28

Cvp

byraka

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/O5py5sN4J.jpg[/img][:s]
yüzey sayısı fazla olursa fg yi artırmak gerekiyormu? 3000-4000 gibi...
1.656.255 yuzey ve 65 obje var.
yüzey sayısı çok fazla bunu fark ettim.
mr siz düz render alınca sorun yok ama mr sizde olmuyorki :(((
vraydanda anlamadım fazla

2006-05-04 15:27:36

Cvp

POWERD3D

Hayır yüzey sayısına bağlamak doğru olmaz. Burda sorun başka birşeyden kaynaklanıyor. Bir kez daha yazayım sadece sky light ile render al birde öyle dene. Sadece boş sahnede sky light ile bir render al spot, omni vs kullanma. Eğer sorun devam ederse başka bir arkadaşında deneme yap. Kolay gelsin.

2006-05-05 14:06:31

Cvp

byraka

başka bi arkadası bilmiyom ama bnm üç pc dde aynnı :D sonuç
deneyeyim bakalım. inş. hallolur

2006-05-05 19:02:53