[ Defult Render ] Örnekleri paylaşalım - sayfa: 3

Cvp

Rhapsody

Çok eski bir çalışma.Bir dersten bakarak modellemiştim.Bir adet omni ve skylight var.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/MnWa4seDk.jpg[/img]

2006-07-16 16:26:51

Cvp

Master chief

Rhapsody çok hoş sanki monitörden içeri elimi sokam girecekmiş gibi bir derinlik olmuş eline sağlık çok güzel sanırsam light trace var dimi?

2006-07-16 18:18:20

Cvp

Rhapsody

Evet light tracer kullandım.Aslında çok eksiği var.O zamanlar bump map´i bilmediğim için kullanamadım.Birde elimdeki duvar kaplamasının çözünürlüğü düşük olduğu için fazla tekrar etmiş.

2006-07-17 10:25:21

Cvp

Master chief

olsun ben renderına bakarak konuştum zaten güzel iş olmuş dostum [G5]

2006-07-17 16:24:40

Cvp

interior arc.

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/rzjVjZtTO.jpg[/img]


defult ışık (omni ve target spot . sadece expuse controllerle oynadım başka bir ayarı yok . begenilerinize sunarım arkadaşlar.

2006-07-22 10:05:57

Cvp

Samce

Egemen kardeş çok güzel olmuş.Süresi nedir bunun?

2006-07-22 12:47:28

Re:Cvp

chrome_nickel

[quote=323][img]http://www.tr3d.com/dosyalar/rzjVjZtTO.jpg[/img]


defult ışık (omni ve target spot . sadece expuse controllerle oynadım başka bir ayarı yok . begenilerinize sunarım arkadaşlar.[/quote]

yanlış resim koydun heralde.

ilerdeki duvarın köşesindeki gölge tonlaşması falan sanki gi andırıyo. dolapların üstleri, detaylardaki gölge tonları. kapakların araları... gi kullanmadan bu etkileri elde ettiğine göre, ya çok sabırlısın render için, yada sihirli değneğin var :).

yani ben anca 500 kadar omni ile, hepsinin gölgesini area shadow yapıp anca elde ederdim. onunda böle bi sahne için render´i 5 saati falan bulurdu. o kadar omniyi doğru yere yerleştirmek ve ayar çekmek de bi okadar sürerdi diye düşündüm görünce.
bir de bunun daha büyük ebatlarını görebilir miyiz.

2006-07-23 23:42:24

Cvp

aXe

Glow efektide yanıltıyor olabilir ama haklılık payın yüksek kadir. Ben kesin gi kullanilmis diyemiyecegim ama varsayimlardan bahsedecek olursak; dolapların üstündeki duvar rengine göre alt kısımlar daha sarı. ve ben kendi çalışmalarımda köşelerdeki iki yüzeye eşit miktarda yumuşak gölge düşüremiyorum. bir yüzey bir ton daha aydınlık oluyor. Tabi resmin boyutuda çok küçük pek bişey anlaşılmıyor. Neyse sonucu bekliyeceğiz..

2006-07-25 20:53:32

Re:Re:Cvp

interior arc.

[quote=346][quote=323][img]http://www.tr3d.com/dosyalar/rzjVjZtTO.jpg[/img]


defult ışık (omni ve target spot . sadece expuse controllerle oynadım başka bir ayarı yok . begenilerinize sunarım arkadaşlar.[/quote]

yanlış resim koydun heralde.

ilerdeki duvarın köşesindeki gölge tonlaşması falan sanki gi andırıyo. dolapların üstleri, detaylardaki gölge tonları. kapakların araları... gi kullanmadan bu etkileri elde ettiğine göre, ya çok sabırlısın render için, yada sihirli değneğin var :).

yani ben anca 500 kadar omni ile, hepsinin gölgesini area shadow yapıp anca elde ederdim. onunda böle bi sahne için render´i 5 saati falan bulurdu. o kadar omniyi doğru yere yerleştirmek ve ayar çekmek de bi okadar sürerdi diye düşündüm görünce.
bir de bunun daha büyük ebatlarını görebilir miyiz.[/quote]





render suresı olarak 4 ıla 5 dk arasında bır sure yaklasık olarak 29 adet omnı ve 1 adet spot var arkadaslar . yanı gı faln yok budurumda sadece yazdıgım gıbı expusecontrol kısımlarıyla ılgılı yarlarım var e tabıyıkı bırde omnı nı uzerınde 4 aadet ayarım var toplam 5 adet ayar yapıyorsunuz ve f9 tusu ıs bıtıyor ısım geregı hızlı ve kalıtelı render almak zorundayım .. ısteyen olursa bu ıs bıtsın 3d max dosyasını verbılırım ısıklarını ıncelemek ısteyen olur ıse . onemlı olan ısıkların homojen bır havada yayılabılmesını saglamak ben buna cok yogunlasmıstım ve sonucu ortada . v ray de kullanıyorum ama bu dah hızlı oluyor . boyle keyıflı render aldıgım vakıtlerddee baska ısık kullanmama gerk duymuyorum bıle. koaly gelsın ...

2006-07-27 14:10:17

Cvp

Samce

Heralde iyi bir bilgisayarın var :))
Beni bilgisyar sahnede sadece ışıklar olsun 4-5 dkda alamaz bu renderı :)

2006-07-27 16:46:58