[ Karakter Modelleme ] Kedi Adam - sayfa: 2

Cvp

saint_by

aslında şağka ayaklar, kol ve gövde ayrı idi ben bunları attach´le birleştirdim Muzun.. ama haklısın böyle bir model en az 8 bilemedin 9 saat sürmeli.. baştan başlamakta fayda var

yorum için teşekkür ederim

2007-04-25 22:37:17

Cvp

pixi

işlerimin yogunlugundan uzun bir süre bişey yollayamadım şimdilik aşağıdaki çalışmayı yolluyorum yorumlara göre değişiklik yoksa sonlandırma aşamasına geçicem. herese kolay gelsin.

[img]http://www.uguryetiskin.com/tr3d/tr3d-karakter5-ugur.jpg[/img]

2007-04-30 21:15:00

Cvp

pixi

bu da render alınmış hali modelleme 3dsmax de editable poly ile yapılmıştır.

[img]http://www.uguryetiskin.com/tr3d/tr3d-karakter5.jpg[/img]

2007-04-30 23:51:41

Cvp

Muzun

gerçekten güzel iş pixi. kafa modelin çok güzel. sadece bir kaç eleştirim olacak.

birincisi göğüs kaslarının birleşim yeri çok keskin olmuş. biraz daha genişletip keskinliği yok et.

ikincisi karakterin gerdanı yok.

üçüncüsü karakterin yandan görümünde hafif bir göbeği var. önden bakışta ise içeriye doğru bir kavis vermişsin. onu ovalleiştirip dışarıya doğru ver.

son halini merakla bekliyorum...

saygılar...

2007-05-01 15:12:37

Cvp

pixi

evet dogru diyorsun şimdi tekrar baktımda haklısın dediğin yerleri elden geçireceğim. maxte planelere referans resimlerini kaplama olarak atadım selfillumunation yüzde 100 yaptım çok kaliteli görünmediği için biraz zorluk çekiyorum. referans resimleri çok pixelli gözüküyor maxte kaplama olarak atadığım için maalesef bunu düzeltmemin bir yolu var mı peki bu konuda yardımcı olabilirsen çok sevinirim

2007-05-02 02:49:49

Cvp

Muzun

aslında referans resimleri planelerin üzerine kaplarsan güzel bir görüntü elde etmen olanaksız... Graphics Mode ile çalıştırırsan belki birazdaha güzel bir görüntü alırsın. ama o bile yeterince kaliteli olmaz. o yüzden referans resimleri çalışma alanına backraun olarak ata... resim aynen olduğu gibi ve kalitesinden ödün vermeden görünecektir.

saygılar...

2007-05-03 10:55:55

Cvp

pixi

ok teşekkürler yardımın için sanırım o şekilde daha sağlıklı olacak böylece detayları daha düzgün görebilecem en azından :)

2007-05-03 14:41:58

Cvp

S_i_S

customize / preference / viewports /configure driver ...

açılan pencerede " appearance preferences " ve " download texture size " parametrelerinde en yüksek değerleri seç..

aynı pencerede "texel lookup" ve "mipmap lookup" bölümlerinde linear seçeneğini işaretle ve ok diyerek açık pencereleri kapat ..

ardından max´i kapatıp yeniden aç .. görüntüde bariz bi değişiklik olacaktır ..


kolay gele ...

2007-05-04 00:01:03

Cvp

pixi

çok teşekür ederim S_İ_S iki yöntemde işime yaradı ama işimi yarıladığımdan seninkini uygulamak daha iyi oldu gerçekten sağol gözlerimi bozmaktan kurtardın beni :)

2007-05-07 09:03:27

Cvp

pixi

buda benden atelyedeki bitimiş ilk karakter modellemem. bütün kısımları editable poly ile yapılmıştır müsait bir zamanımda güzel bir kaplamayla tekrardan göndereceğim. umarım begenisiniz.

[img]http://www.uguryetiskin.com/tr3d/tr3d-karakter5-son.jpg[/img]

2007-05-07 21:11:22