Zbrushtan maya´ya disp

Zbrushtan maya´ya disp

tunman

Herkese selam, Bu modelimi mayada yaptım ve uvw sini aldım daha sonra zbrush 3.1 ile dokusunu ve disp ayarladım ve maya aktardım fakat aktardıktan sonra maya da rende aldığımda modelde parçalanmalar oluyor nedeni nedir şimdiden teşekkürler
http://www.tr3d.com/dosyalar/4ynXf1zvu.jpg

2007-09-12 18:25:00

Cvp

Çaylak

cikisinni uv si dogrumu zbrustan? bazen ters cikiyor ve cozunurlugun kac displace mapin?

2007-09-14 00:56:22

Cvp

tunman

uv sini ters çevirdim disp. çözünürlüğüde 2048

2007-09-14 01:23:18

Cvp

Çaylak

hm mvalla fikrim yok oaman belki maya ayarlarinda bir sorun vardir maya bilmiyorum , gnomon dvdlerinde var maya ile ilgili dersler belki onlari edinsen yarari olabilir...kolay gelsin

2007-09-14 21:44:51

Cvp

iqia

*mental ray approximation editorden displacement ve subdiv tesellation olusturdunmu

*polygon modda (menu modu) Normals>soften edge uygula

*disp map in özelliklerinde (ilk resim dosyaysıysa file1) color balance da alpha gain ve offset var bunlar zbrush ta alpha penceresinde Alpha depth factor deki sayı alpha gain e offset ise gain e yazdıgımız sayının yarısının negatifi

yani alpha gain 5 ise offset -2.5

*disp map in özelliklerinde image sample quadratic ten none yapabilirsin

yukarda yazdıklarımı linkteki resme bakmadan yazdım ama resme bakınca uv hatalı sanırım

2007-09-28 23:54:25