z-brushta modeli nasıl düzeltebiliyoruz.

z-brushta modeli nasıl düzeltebiliyoruz.

Pulsar

Şimdi z brush a modeli import ettim, üzerinde başladım ekleyip çıkarmaya ama bir yerinde artık vertexler birbirine geçti. O bölgeyi nasıl dümdüz edebiliyoruz???

2005-10-01 21:58:08

Cvp:z-brushta modeli nasıl düzeltebiliyoruz.

Pulsar

Sağolasın, en kısa zamanda denemem lazım.

2005-09-12 17:56:59

Cvp:z-brushta modeli nasıl düzeltebiliyoruz.

MahatMA

klavyede shift basılı iken mausla modelin üzerinden geçerek,yani ´smooth´ özelliğini kullanarak fazlalıkları düzleştirebilirsin. ´zins´ smooth un keskinlik derecesini belirler.

2005-09-12 10:41:35

Cvp:z-brushta modeli nasıl düzeltebiliyoruz.

Pulsar

Vallahi işe yaradı. Ama bu kadar basit bir şeyi o kadar aramama rağmen nasıl practical guide´da bulamadımki? Hayret bi şey. Bu özelliğin z-brush içerisinde bir ismi var mıdır?

2005-09-15 22:21:51

Cvp:z-brushta modeli nasıl düzeltebiliyoruz.

MahatMA

Zbrush practical guide pek kullanışlı değil.temel eğitim,kısa yollar ile ilgili bilgi az ve karmaşık.

ZBrushCentral deki forumu ve scriptleri takip ederek daha fazla bilgi sahibi olunabilir.

2005-09-19 17:00:57

Cvp:z-brushta modeli nasıl düzeltebiliyoruz.

Pulsar

Sağol, orayı takip edelim biraz bakalım.

2005-09-21 14:33:02

Cvp:z-brushta modeli nasıl düzeltebiliyoruz.

3dimension

biliom belki buraya yazmamam gerek ama yeni üye oldugum için daha yeni başlık açamiom.bende en uygun burası olur die düşündüm...
benim zbrush ile ilgili bi sorum olacaktı..ben kafa modellemeye çalıştım ama göz,kulak ve ağızda çok zorlandım..özellikle gözde..mesela gözü yaparken segmentler azaldı o bölgede ve çalışmam oldukca zorlaştı keskin köşeler oluştu....?
kafayı oluşturmak için sphere3d tool unu kullanıp bir top çizdim ve uzernde oynamalar yaptım..Zsphere tool unu kullanayım dedim, bu sefer kürenin sadece bi yüzü vardı diğer yarısı yoktu..

2005-10-01 14:46:39

Cvp:z-brushta modeli nasıl düzeltebiliyoruz.

Pulsar

Önce z brushta modellemeyi, ve yeni edge looplar yaratmayı öğrenmen gerek göz kısmında vertex azalmasını engellemek için. Practical guide da iyi tarif var low poly modellemeyle ilgili. Düzgün bir low poly model oluşturduktan sonra onu boyuna divide etmelisin.
Bir de göz bildiğin gibi biraz ince işçilik kısmı, projection master ı çok aktif şekilde kullanmanı gerektirecek bir yer.

Açıkçası ben z brush ta low ply modellemede iyi olmadığım için modelleme kısmını max ta yapıp sonra z brusha geçiyorum ince ayar için.

2005-10-01 21:58:08