Showroom (Erkan)
Showroom (Erkan)
Showroom (Erkan) model 3dsmax2009
render Mental ray
Cvp
bunlarda başka açılar.
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0000.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0001.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0002.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0003.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0004.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0005.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0006.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0007.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0008.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0009.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0010.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0011.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0012.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0013.jpg[/img]
[img]http://www.4dizayn.com.tr/anim/cop/sevel/render0014.jpg[/img]
Cvp
Tasarım çok karışık görünüyor...
Renderlar kasmış gibi görünüyor, yani detaylar ( taşlar vb.. ) sanırım ışığı optimum kullanmana neden olmuş...
Duvarlarda sanırım pro.mat...o bile kasmaya yetiyor:)
Eline sağlık sonuç olarak...
Cvp
çalışmarın çok güzel kardesşim eline saglık ...
Cvp
[quote=52731] Yazan: he-man
Tasarım çok karışık görünüyor...
Renderlar kasmış gibi görünüyor, yani detaylar ( taşlar vb.. ) sanırım ışığı optimum kullanmana neden olmuş...
Duvarlarda sanırım pro.mat...o bile kasmaya yetiyor:)
Eline sağlık sonuç olarak...[/quote]
teşekkür ederim ceyhun
q9400 4gb800mhz ram 32bit max2009 ile
1500×1125 renderlediğim sahnede 157tane ışık kaynağı kullandım.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/00x4AuCqz.jpg[/img]
bu karenin render süresi 1,5 saat
giriş kapısı gibi yoğun olmayan karelerde 20dakkaya kadar düşüyor.
en uzun render süresi olan ilk kare 1saat 40 dakika falan.
area ve shape light larımın.
modify/mental ray indirect illuminiation/gı photons larını
uzunlukları yada kapladıkları alanlara göre 1-10 arası değerler vererek
ambiansın daha iyi oturmasını sağladım.
tüm area ve shape light´larda raytrace shadow kullandım
modify/shape-area shadows/shadow samples lerini 8
modify/ray traced shadow params/max quadtree depth 5 yaptım.
tüm spot ve point light´larda mental ray shadow map kullandım.
render/indirect illumination ayarlarım çok düşük sayılmaz.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/fwk2A3x25.jpg[/img]
ışıkları düzgün optimise edip, düzgün bide
renderer/rendering algorithms/ray tracing/raytrace acceleration/bsp
ayarı yapınca render o kadar kasmadı.
Cvp
teşekkür ederim emrah beğenmene sevindim.