Azrail Toon Karakter (pixi)
Azrail Toon Karakter (pixi)
Azrail Toon Karakter (pixi)
Aslında bu karater ve daha önceden yaptığım badbat karakteri ile bir konsept oluşturan toon sahne vardı aklımda ama işlerimin yogunlugundan sanırım bunu yapamayacağım. O yüzden tek kare render olarak sizlerle bu çalışmayı paylaşmak istedim. Modelleme: 3dsmax, Pollyboost. Render: Vray.
Cvp
Bu da karakterin yapısı için yandan ve önden render edilmiş halidir.
[img]http://www.uguryetiskin.com/tr3d/toon_azrail1.jpg[/img]
Cvp
farklı ve güzel bir karakter hocam, eline sağlık
Re:Cvp
[quote=29620] Yazan: BLACK_WHITE
farklı ve güzel bir karakter hocam, eline sağlık[/quote]
teşekkürler
Cvp
Güzel karakter , tebrikler.
Cvp
Uğur ellerine sağlık interesting vede şirin olmuş [G18]
Re:Cvp
[quote=29640] Yazan: rotfire
Uğur ellerine sağlık interesting vede şirin olmuş [G18][/quote]
sağol :)
Cvp
Alttaki kumaş kıvrımları çok abartılı olmuş... O kadar belirgin ki resme ilk baktığımızda direk onları görüyoruz. Özel bir esprisi yoksa kumaş kıvrımları bu kadar abartılı olmamalı. Onun dışında fena değil. Eline sağlık
Cvp
güzel çalışma eline saglık karakter tasarımı sana ait deil herhalde
Re:Cvp
[quote=29697] Yazan: molloy
Alttaki kumaş kıvrımları çok abartılı olmuş... O kadar belirgin ki resme ilk baktığımızda direk onları görüyoruz. Özel bir esprisi yoksa kumaş kıvrımları bu kadar abartılı olmamalı. Onun dışında fena değil. Eline sağlık[/quote]
aslında kumaş olarak düşünmediğimden onlarında organik bir yapı oldugunu ve hareketini onlar sağladığını düşünerek yapıldı kumaş olarak en başından beri düşünülmedi yani. karakteri stilize yapanda bu abartılar bence yoksa standartlıktan çıkamayız. vücudun inceliği kadar vücudun bu organik kollara, dallara yada ne adlandırılırsa onlara kaynaşıp bir bütün oldugunu düşünerek yapmıştım. hatta bu kollar uzayıp bir şeyleri tuabilimekte bazen de düşmanına bir kırbaç gibi vurabilmekte o yüzden bu karakterin ayakları bunlar, sarkan bir kumaş değil özetle.