Ferrari F430 (splintercell_58)

Ferrari F430 (splintercell_58)

tha

Ferrari F430 (splintercell_58)

Max 9-Sp2 + Vray Render 1.5 R3

2007-10-06 14:16:34

ferrari

tasarımcı

ferrarının tüm ayrıntılarını yansıtıyor. Camları biraz daha gerçek formunu getirsen daha reallistik olacak gibi, belki bilerek de karartmış olabilirsin ama en azından ön camla böyle trafiğe çıkamazsın... AAA birde yine farların içleri zannedersem öyle karanlık görünmez diye düşünüyorum

2007-10-06 17:33:06

Cvp

tha

evet bazı tek tük hatalar ve beni en çok sinir edende bazı yerlerde nokta gibi ışık patlamaları var onu nasıl hallederim hala çözemedim

2007-10-06 19:09:53

Cvp

safak93

abi harika olmus üc sıkıntı var; tekerler arabanın yanında reality olmamıs bozmus bütün gercekciliği, arkaplanı da resim yapsaydın keske... he bi de dikiz aynanın görünmesi sorun olmus madem icini göremiyoruz aynayı da görmeseydik dimi. onun dısında muhtesem hele car shader ı harika tebrikler

2007-10-06 19:54:23

Cvp

tha

camı film diye uyguladım bizim arabaya baktığımda ışık düşen yerlerde arabanın içi az çok gözüküyor (aslında ben camı siyah yapmıyacaktım ama içini modellemekten üşendik [;)]) ve sadece modelle uğraşmaya çalıştım ama modelin hepsi bana ait değil sadece modellemeyi öğrenmek amaçlı ama hiç bi sorun yok modellemede (öyle düşünüyorum) ve okul, dersler, (sınavlarda başlıyacak) olamsa mekanla renderla materialle uğraşırdım ama sınıftakilere hava atak için modelledim çok karışık bu araba işi mimariyle bir değilmiş [G1][G3][G1]

2007-10-06 20:10:25