ps7-cs targa farkı? - sayfa: 2

Cvp

burakkiyici

çok saol yaa.Valla geç olsada önemli bi cvp oldu ilgine teşekkürler.Sırf 7nin transparent targa özelligi yüzünden nerdeyse cs 10 çıkıcak ben hala 7 ile çalışıyodum çok yararlı bir bilgi oldu :)

2006-09-30 08:51:37

Cvp

CosmicKitten

Bişi diil [;)]

Yalnız kafama bişi takıldı Burak. Yukarıdaki yazışmada, cam gibi saydam yüzeylerin arkasının da (arkada obje olmamak şartıyla) transparant olarak geldiğini söylemişsin. Nasıl oluyo bu? Yani diyelim ki environmentda bir gökyüzü mapi var. Render aldık, targa kaydettik. Ps´da açtığımızda camın arkasını şeffaf mı görüyoruz? Ben bunu yaptığım zaman, cam gibi yüzeylerin arkasını transparant göremiyorum, max´te kullandığım map neyse, o görünüyor. Acaba bilmediğim bişi mi var diye merak ettim...[G2]

2006-09-30 10:36:57

Cvp

burakkiyici

işte olay orda arkada map yok mapi psde attıgım için transparent özelligini kullanabiliyosun
ama cam ayarlarında affact shadow ve affact alfa var onları işaretlemen gerekiyo[G6]
bunu png olarak alırsanda aynı etkiyi uygularsın..

2006-09-30 11:35:45

Cvp

CosmicKitten

Ok! Şimdi anladım. Teşekkür [:)]

2006-09-30 16:47:42