İmage size & Segment Memory Limit

İmage size & Segment Memory Limit

lw3dteam

Selam,
Büyük ölçülerde render alabilmek için bir diyagram (piksel / mm) var mı? Hesaplamayı neye göre yapacağız? A1 - A0 - B0

Render motorları ve/veya 3D Animasyon progrmalarına göre bu oranlar (piksel / mm) değişiyor mu?

Segment Memory Limit; default değer 32 MB. Bir örnekle açıklayayım.
SML 32 MB ; render işlemi için 48 segment varken
SML 64 MB ; render işlemi için 24 segment var....

SML değerini hangi hallerde değiştirmek gerekir? Daha doğru olur.
Büyük ebatlı image sonuçları için bir faydası var mı?

SML değerinin Render Options ta Multithreading seçeneği ile ilgisi var mı?

2006-06-23 23:24:14

Cvp

kalimba

[url]http://www.tr3d.com/index.php?ara=a0&f=1&id=forumara[/url]

[url]http://www.tr3d.com/index.php?f=1&oku=21891&id=forum[/url]

2006-06-22 17:31:31

Cvp

calavera

segment memory 32 de kalması en doğrusu, arttırdınmı hesaplama yavaşlayabiliyor büyük sahnelerde. Aslında ram oranına göre hep aynı ayarda bırakmalısın. ben hep 32 de bırakıyorum mesela...

Multithreading, bilgisayarındaki 1´den fazla işlemcilerin render sırasında devreye girmesini sağlar. Elbette ikisi arasında ilgi var ama tek işlemci kullanıyorsan sabit değer daha akıllıca.

2006-06-23 23:24:14