vızzzz vızzzzzzz

vızzzz vızzzzzzz

OXIJEN

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/HCFM52764.jpg[/img]


oylesıne yaptım..can sıkıntısından....:))

2006-03-01 15:43:29

Cvp

no_fear

çok iyi olmuş ellerine sağlık
modelleme,ışıklar ve sunum çok iyi,
bunun anim´ i var mı yoksa kare kare değiştirip render mi aldın.
anim varsa izlemek isteriz[:)]

2006-02-28 20:41:32

Cvp

calavera

Güzel çalışma eline sağlık :D

2006-03-01 10:46:22

Cvp

CGengin

Yaw erol sen beni öldüreceksin daha ne deyim....
dostum harikasın ben lw ile iş yoğunluğumdan dolayı pek uğraşamıyorum. Ama bir kare render yollayacağım üzerinde çalışmalarım var.
seni bu azminden dolayı kutluyorum.. Güzel işler çıkarıyorsun. Sende olmasan bu foruma uğramayacağım.
Bişey diyceğim: çiçek kapanmasını nasıl yaptın. Bone mi kullandın yoksa yrı bir model mi. birde yaprakları clon la mı yaptın....
Haaaa birde arıyıda mı sen yaptın. Bana arıyı yaparken kullandığın komutları yazarmısın(benim tahmin ettiklerimden başka kullanıyormusun merak ettim)
Kolay gelsin....

2006-03-01 10:53:11

Cvp

xaramax

Gerçekten çok iyi yapmmışşsın. Ellerine sağlık.Animasyon yapılmıs halının daha bı guzel olacagını dusunuyorum . Kolay gelsın ıyı calısmlar.

2006-03-01 11:24:12

Cvp

OXIJEN

degerli yorumlarınız için tesekkur ederım.çiçek kapanmasında bone kullanmadım, modıfy bolumunden bi secenekle yapmıştım ama suan hatırlıyamıcam...evet yaprakları klonladım.(rail clone)...sahnedeki butun modellemeler bana ait.arıda dahıl...arı sadece basıt bı kutudan bu hale geldı.smothshift benım için yeterli oldu dıyebılırım arı modellemesınde.kanatlari ve gozleri ayrı layerlarda modelledım.aslında daha sade yapmak istemıstım arıyı ama beni buraya surukledı yapım asaması.daha sade ve basıt gorunen bi anıme karekteri tasarlamıştım ama bu cıktı...daha sade olmalı daha sade...biraz daha deformasyon gerekıyo...amacım aslında bi objeyı veya bi canlıyı anıme edıp karekteristik ozelliğini bozmadan deforme etmek...bakalım daha aklıma neler gelecek....anımasyonu oğrenırsem en buyuk hayalım bı kısa metrajlı bı cızgı fılm hazırlamak...cızgı fılmlerı ve cızgı anımasyonları hep hayranlıkla izlemışımdır...24 yasındayım ve hala izlıyorum...hayal gucume buyuk katkı saglıyo dıyebılırım...sıddetle tavsıye ederım....:)
cengız dostum ıtıraf edeyım lw de uv map olayı hakkında pek bi bılgım yok. oyuzden hazır kaplamalr kullanıyorum sureklı..bırı bu konuda bı tutorıal hazırlarsa cok sevınırım...ama azmım oğrenmeme engel olmuyo...yavas yavas öğrenecem..
neyse cok konustum yorumlarınız ve ilginiz için tekrar tesekkur ederım....herkese kolay gelsın...

2006-03-01 11:49:51

Cvp

CGengin

uv map olayını biliyordum ama uzun süredir kullnmıtorum yani çok kompleks bir kaplamalık işim olmadı. Bir tutorial de yapabilirim ama zaman olarak söz vermeyeyim. Eğer çizgi film olayına gireceksen morph ve boneyi kesin öğrenmelisin. Sana elimden geldiğince yardım ederim. Modify bölümündeki komut magnet miydi ? Modeli smooth shift ile yaptığını tahmin ettim. Çok başarılı bir çalışmaydı tekrar söylemek isterim ama bir eleştirim var, söylemeden edemeyeceğim. Arının çiçeği bulduğu ve kapandığı an aynı surat ifadesine sahip keşke azcık farklı olsaydı .[:)1]
Şimdiden diğer çalışmanı merak ettim.
haaa EROL adım engin[:F]

2006-03-01 15:37:56