deep exploration hakkında bilgi istiyorum

deep exploration hakkında bilgi istiyorum

oebru

3ds max kullanıcısıyım ancak ligthwave de hazırlanmış dosyaları maxe atmam lazım. ligthwave de hiç bilmiyorum bilen kişi askere gittide:( deep exploration programını indirdim. burda çok rahat 3ds export ediliyo ama layerlar gelmiyo. sadece tek obje şeklinde geliyo. Tüm layerlarıyla birlikte nasıl alıcam maxe ?arkadaşlar lütfen yardım edin.....!!! Export etmeden önce bi ayar mı yapılıyo nedir yani olay? Şimdiden teşekkürler

2008-08-20 14:04:26

Cvp

tyrot

sevgili ebru

1-Bence 3ds atma. DeepExploration 3.5 veya 3.7 ya da 4.0 kullan. 3ds yerine Deep Explorationdan OBJ export yap. OBJleri herhalde MAX import edecektir.

2- Eğer Lightwave varsa, Lightwave içinde 3ds,obj export u da yapabilirsin..

3- Eğer hala sorun varsa ve dosyaların bir milyon tane değilse ya buraya bir link koy dosyalarını içeren ya da private message at.

Bunun dışında eğer bulabilirsen 3d object converter vardır. O da bu işi kolayca halleder. Polytrans da karmaşık olsa da işine yaracaktır.

kolay gelsin...

PS: bu da ilk oluyor :) LWO yu MAX e atmak isteyen biri de çıktı ya gözüm arkada kalmaz artık.

2006-12-12 11:39:05

Cvp

gforce

Sevgili tyrot; Çalıştığım firmada 3d ile uğraşan iki arkadaşız. Çok sıklıkla olmasa da lwo´dan max´e obje converti yapıyoruz:) DeepExploration 4.0 ile... gözün arkada kalmasın[.:)]
Ebru içinde LW kurup, objeyi oradan export etme olanağı olmadığını anlıyorum. Tyrot´un dediği gibi DeepExploration´dan convert etmesi gerekecek. DeepExploration max plugini istiyor, onunda gösterirse max´ten tam convert yapabiliyor...

2006-12-12 14:19:55

Cvp

tyrot

Gökhancığım daha önce söyleseydin de :) haberimiz olsaydı. Eğer LW objectini (LWO) çevirecekse sanırım MAX pluginine ihtiyaç kalmayabilir. O yüzden direkt OBJ yolu denenebilir. (*)

Deep Exploration´ının MAX plugini MAXten LWOya geçerken kullanmıştık zamanın birinde..MAX scene file´ı olduğu için aynı zamanda o pluginle olayı çözmüştük. Ama sonra ve her zaman olduğu gibi bir tek çevrilmiş MAX dosyasını kullanmadık. Ben çevirmekle uğraşılacağına oturulup sıfırdan modellenmesi gerektiğini savunan delilerden biriyim sanırım :)

Çünkü bazı Library Modellerinde (özellikle MAX ağırlıklı ve her doğan MAX çocuğunun renderlerinde gözüken evermotion modellerinden bahsediyorum) o Kadar gereksiz sayıda Polygon var ki, neden o modeller olduğu gibi alınır anlamıyorum. En iyisi O modeli esas alıp kendi modelini kendi PolyFlow´unla yapmak. Hem de Subpatch modellerin polygon sayısını istediğin gibi ayarlamak renderda gözle görülür rahatlama sağlıyor..

O yüzden derim ki sevgili Gökhan´cığım, "Tanrı bu ellere MAXden direkt çevrilmiş obje renderi nasip etmesin :) "


Sevgiler..

(*) LWS (lightwave scene) çevriliyorsa (her nedense??) o zaman MAX plugini doğal olarak kullanılmalıdır. Scene den Scene´e convert olduğu için..

2006-12-12 14:43:57

Cvp

alverez

3ds max +1

2006-12-12 14:59:43

Cvp

gforce

eyvallah emrahcım:) haklısın, gerekli objeyi modellemek en güzeli. Max teki bu polygon cümbüşünü bende anlamış değilim. Zaten her convert ettiğim modeli ben yeniden restore etmek zorunda kalıyorum:)

2006-12-13 09:39:46

Cvp

Bin_Hazad

http://www.cinema4d.tv/showmodules.php?id=14&cat=1

Aslında Max formatını tanıyor dıye bılıyorum ben ama.

2006-12-14 13:15:11

Cvp

oebru

arkadaşlar,
yorumlarınız için saolun.. ligthwave den 3ds export etmeyi başardım cevaplar gelene kadar. başka yerlerde işe yarayabilir söyledikleriniz. teşekkürler

2006-12-20 12:53:46

Cvp

abraxsas

DeepExploration nasıl kullanılır ne işe yarar bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim

2007-03-12 01:41:42

Cvp

gforce

kardeş, yukarıda biraz bahsettiğimiz gibi kapsamli bir convert programıdır... Kullanımı oldukça basittir...

2007-03-14 15:47:29