Pürüz nasıl düzeltilir
Pürüz nasıl düzeltilir
Arkadaşlar polygonda pürüz nasıl düzeltilir.Mesala nurbs ta atack surface var ama bu polgonda varmı varsa nerde ve nasıl yapılır?
Re:Pürüz nasıl düzeltilir
puruz dedigin acık kısımlarmı nurbs de iki arası bos nurbse atack dedigin zaman oraya bi parca ekliyo.Senin dedigin puruz sivri kısımlarsa merge´le duseltebilirisn. Edit Polygons > Merge vertices.
Re:Pürüz nasıl düzeltilir
valla pek bişi anlaşılır değil ama..
sivrileşme
sculp ayaralrından smoth seç yuvarlama etkisi yapar..
Re:Pürüz nasıl düzeltilir
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/v7E81613q.jpg[/img]işte bunlar ben bu çizgilerin belli olmasını istemiyorum
Re:Pürüz nasıl düzeltilir
o yuzeyleri gormek zorundasın aksi takdirde polygon diye bişe olmaz:)En son işini bitirdikten sonra smooth la duselicektir.
Re:Pürüz nasıl düzeltilir
Yani işimi bitirdikten sonra smoth kullanarak onları düzelte biliri. tamam...Saolun
Cvp:Pürüz nasıl düzeltilir
Maya´da iki tip smooth var, bir tanesi Material Normal Smooth, bir diğeri ise Polygon Smooth (Subdivison´un poligon halinde ypılması LW´deki Metaform veya Max´deki Smooth/Turbosmooth).
Eğer sahnende ekstra poligon oluşmasını istemeyiğp o bölgeyi smoothlarştımrak istiyorsan Edit Poligon/Normals/Soften/Harden ile diğer yol ise bildiğimiz Polygons/Smooth.
Ancak Maya´nın Material smooth´unun çok çok başarılı olmadığını söylemek lazım genel olarak Max ve LW´e kıyas edersek.
Cvp:Pürüz nasıl düzeltilir
tamam çok saolun
Cvp:Pürüz nasıl düzeltilir
Poligonlari secip "average normals" derseniz yine o "kenar"lardan kurtulursunuz.
Cvp:Pürüz nasıl düzeltilir
Biraz konu disi, ama soylemeden gecemeyecegim: Otomobil modellerken komple govde olarak degil de, parca parca (kaput, cam, camurluk, tampon, marspiyer, kapi vs) calisirsaniz daha kolay olabilir.