Modelleme Yardim

Modelleme Yardim

alyG

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/HUUCjifJR.jpg[/img]

Nivea nin bu sisesini en gercekci nasil modellerim bana fikir verebilir misiniz ? ben ilk once poligon bir silindir actim sonra onun uclarini vertekslerden kapatakark deforme etmeye calistim ancak sisedeki gibi gercekci bir deformasyon olmadi yapamadim biraz oldu ancak. yakindan veya diger acilardan render ettigimde ayni sise olmadigi belli oluyor. Lutfen yardim eder misiniz ?

2005-05-30 15:21:03

Re:Modelleme Yardim

extreme

bu tarz obelerde poly kullanmak pek saglıklı deil.Bence nurbs kullan kapagı ayrı bir surface silindirden yap.Diger kısmıda aynı sekilde pah kısımlarını hull la cabuk bi sekilde ayarla ust kısımda flare deformation kullan.Kapaktaki acma yeri icinse trim yool kullarak once del sonra iceriye extrude la

2005-05-29 11:07:14

Re:Re:Modelleme Yardim

alyG

tesekkurler ekstreme ama daha once hic surface calismadigim icin orda yapamicam sanirim ama onu arastiriyorum mesela hull olayini baktim guzel. birde surface gercekten daha kolay gibi neyse ben biraz da nurbs mmodelleme ogreneyim en iyisi yardimin icin sagol. ;)

2005-05-29 13:16:26

Re:Modelleme Yardim

tankut

Polygon proxy veya subdiv de bu tur bir obje icin kolay ve hizli baska bir cozum olabilir. Ayrica UVler ile calismak icin daha pratik sonuc verebilir. Kendi adima, ilerde degisiklik yapmasi daha kolay oldugu icin bump ile cozulebilecek detaylari modellememeyi tercih ederim.

2005-05-30 15:21:03