render da ışık titremesi

render da ışık titremesi

DARK_Lord

arkadaşlar maya da render almaya çalışıyorum...
sahne şu şekilde bir sokak düşünün gece olcak ve sokakta köşe başlarında sokak lambaları var etrafı aydınlatıyor... sokak lambalarının aydınlatması için point light kullanıyorum...
Neyse özellikle Fg sistemli (final gather) render motorlarında render aldığım zaman mesela 20 kare aldım deneme için hep ışıklar titreme yapıyor ve çevredeki diğer yansımalı nesnelerde de titreme yapıyor ve çok rahatsız edici sonuçlar veriyor. mr de denedim turtle da denedim aynı sorunu yaşıyorum...
Sorum şu GI kullanıp titremeleri nasıl engelleyebilirim hangi render motorunu önerirsiniz maya 2009 x64 kullanıyorum
yada hangi teknik ile bu sorunun üstesinden gelirim tşk.

2009-06-10 16:21:38

Cvp

menth

Sanirim DMap Shadow kullaniyorsun, o yuzden kaynaklaniyor. Motor olarakta, cok buyuk bir scene degil ve zamanin varsa, kendin isiklandirmayi yapabilirsin? Degilse, aman GI´dan uzak dur. Bunu da inceleyebilirsin, kisa zamanda cok iyi sonuclar alabiliyorsun, gerci ayarlari normalden biraz daha karisik ama...

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=87&t=621727

2009-06-10 19:51:57

Cvp

DARK_Lord

yok shadow olarak raytracing kullanıyorum bu shadow ile ilgiil bir problem değil direk ilk ve ikinci ışıkyansıması ile ilgili bi sorun
verdiğin linki incelicem şimdi
Cevap için teşekkürler

2009-06-11 12:15:05

Cvp

Quelgon

sampling de bir problem olmasi lazim
mental ray quality ayarlarinin altinda olmasi lazim sample larin kaca kac min / max?

2009-07-10 01:33:40