Maya Render Pass Sorun (PaintFX)

Maya Render Pass Sorun (PaintFX)

seckin_yalin

Merhaba millet. Bir sorum var. Soyle:
Maya da cayir cimen agacli bir render almak istiyorum. Cimen ve agaclar PaintFX. Bunlari ekince kendiliginden hareket ediyorlar. Animasyon olacak yani. PaintFX ler poygona cevrildi. Render pass kullanarak maya software ile aldim ilk render testi. After effects de birlestirdim. After da sirasiyla su sekilde birlestirdim. Hepsi targa dosyasi.

1.Specular Pass (Mode:Add)
2.Occlusion pass (Mode:Multiply)opacity:%86
3.Shadow Pass (Mode:Normal)
4.Agac Diffuse Pass (Mode:Normal)
5.Cimen Diffuse Pass (Mode:Normal)
6.Yer Diffuse Pass (Mode:Normal)
7.Background
8.Luminance Depth (Mode:Normal)

Hepsine Lens Blur ekleyip kaynak olarak luminance depthi gosterdim.

Neyse sadede gelelim. Sorun occlusion pass de yasaniyor. Ocllusion Pass i maya mental rayle aliyor, bu yuzden agacin yapraklari alfasiz yani kare kare gozukuyor. Bu yuzden birlestirince yapraklarin kenarinda siyah kareler kaliyor. Yapistirma gibi kaliyor o agaclar yani goze batiyor. Maya da render olayinda yeniyim. Bu konuda nasil bir yol izlemeliyim? Onerisi olan varsa lutfen buyursun.

Render pass leri asagida verdim, sonuc renderi da koydum.

http://i49.photobucket.com/albums/f294/ttiotx/cimend.jpg
http://i49.photobucket.com/albums/f294/ttiotx/renderPass.jpg

2009-02-28 01:25:19

Cvp

seckin_yalin

Yok mu hiç bilen?

2009-03-02 15:53:49

Cvp

CG assassin

occ nesneler zerinedir textureler üzerine değildir o yüzden yapılacak bir şey yok :)

2009-03-05 20:54:12