Küp´ün Yada Bir Objenin Kenarlarını Yumuşatmak?

Küp´ün Yada Bir Objenin Kenarlarını Yumuşatmak?

diyafram8

Mehaba!
Bir küp´ün kenarlarının keskinliklerini nasıl yumuşatabilirim?

2008-07-03 16:43:30

Cvp

romeodesign

mesh / smoth ya da editmesh / bevel

2008-07-04 13:19:36

Cvp

MindSteaK

kendi bulamıyor ki buraya yazıyor değil mi?

2008-07-04 14:17:46

Cvp

ColorDead

Yumuşatmak istediğin edgeye bevel uygulayabilirsin

2008-07-04 14:51:30

Cvp

herbap

maxplugins.de >>> search >>> chamfer

adını tam anımsayamadığım ama çok mübarek bir modifier var... tüm nesneye chamfer vermekte ve sonucu oldukça kaliteli

tavsiye ederim

manual metodlarda mümkün edit yada editable poly ile... chamfer diye direkt bir komut var

2008-07-04 18:04:27

Cvp

MindSteaK

maxplugins mi

burası maya forumu osman bey [S16]

2008-07-04 23:47:56

Cvp

herbap

he valla... aferim bana :) yanlış anlaşılmaya max empozesi yada pompalaması yapmıyorum... sadece bakmadan yazmışım :)

2008-07-05 03:08:00

Re:Cvp

romeodesign

[quote=3274] Yazan: MindSteaK

kendi bulamıyor ki buraya yazıyor değil mi?[/quote]

bu ne demek tam olarak? ben nerde bulacağını yazdım zaten...

2008-07-05 12:26:34

Re:Re:Cvp

MindSteaK

[quote=3281] Yazan: romeodesign

[quote=3274] Yazan: MindSteaK

kendi bulamıyor ki buraya yazıyor değil mi?[/quote]

bu ne demek tam olarak? ben nerde bulacağını yazdım zaten...[/quote]


Arkadaşıö, bu cevap sana hitaben yazılmadı, bundan önce nickini hatırlamıyorum, birisi şuna benzer birşey söylemişti, "bu kadar basit sorular sormayalı, kendimiz bulalım" gibisinden, ama söylediğinin yanlış olduğunu anlayıp sildi ve konu bu hale geldi, yani seninle bir ilgisi yok.

2008-07-05 16:59:37

Cvp

kocc

önce yumusatmak istedigin edge leri seçerek(select) sonra Edit/Mesh => Bevel hemen yaninda kutucuk var (optionbox) onu tiklayarak yeni pencere açilacak orda Width ve Segments ayarlari var , Width yumusaklik ne kadar büyük olacaksa o kadar büyük rakam verebilirsin ve Segment ise yumusakligin ne kadar parçalardan olusacak ise o kadar büyük rakam vereceksin, parçalar çok oldukca render´de iyi sonuç alirsin ama polyglon faceleri´de yükselmekte onuda unutmamak gerek.

Basarilar...

2008-07-05 21:34:55