trim lenmis NURB yuzeye baska bir NURB yuzey eklemek

trim lenmis NURB yuzeye baska bir NURB yuzey eklemek

timecode

selamlar... yeni bir maya kullanıcısıyım... yapmak istedigim bir NURBS sphere objesine bir NURBS cylinder objesini attach etmek!!! silindirden bir egriyi projeksiyon yontemiyle kureye uyguladım trimşedim daha sonra surface fillet ile arayı doldurdum... birlesmis gorunuyorlar ama kureyi hareket ettirdigimde yama bolgesi sabit kalıp deforme oluyor.... nasıl cozebilirim bu sorunu? [img]http://www.tr3d.com/dosyalar/rD3AZF0aa.jpg[/img][img]http://www.tr3d.com/dosyalar/34ZRP3382.jpg[/img]

2008-05-15 18:19:40

Cvp

DARK_Lord

edit_delete by type_history
bu arada resim görünmüyor...

2008-05-16 22:03:22

Cvp

timecode

hıstory sılındıgı zamanda kopuyo parcalar...hareket etırınce ayrılıyorlar... yardım dosyalarında detaylı bılgı bulamadım bununla alakalı...

2008-05-17 13:25:38

Cvp

DARK_Lord

double transform olayı söz konusu..
history silince kopuyor? ilginç... tek tek objeleri seçip history silmelisin. Özellikle curve ün history´sini...
olmuyorsa;;;
o zaman tüm objeyi seç ve ctrl+g ile grupla. o zaman hareket ettir...
yine olmuyorsa objeyi farklı bi yöntemle tekrar yap... Demokraside çare tükenmez...[:F]

2008-05-17 13:40:11

Cvp

timecode

hıyerarsıyı denemıstım.. bırlıkte hareket edıyolar.. ama skin olarak atadıgımda yuzey garip tepki veriyo..buda bi hiyerarsi sorunundan kaynaklı sanırım!! once NURBs modellemeyi iyice cozelim sonra anımasyon sorularına gecerim:)) yinede tesekkurler yardımın icin..

2008-05-17 18:04:58

Cvp

tankut

Sadece silindir ve kureyi gruplayin, surface fillet disarida kalsin.

2008-06-07 15:27:10