mayada opengl ve directx ayarlarını nasıl yapabilirim!

mayada opengl ve directx ayarlarını nasıl yapabilirim!

Jesus

yada mayada böle ayarlar varmı?render ettiğim image kaydetmeden yani mayadaki görüntüde pikseller kırık kırık kaydettikten sonra image düzgün görünüyor. Makinemde ati x1300 kart var. ilk defa ati kart kullanıyorum bundan olabilmesi muhtemelmidir? Aydınlatırsanız çok sevinirim. İyi çalışmalar.

2007-01-16 16:52:18

Cvp

mustafaaslan

Eğer renderview deki görüntünüz tırtıklı ise bunun directx yada opengl ile ilgisi olmaması lazım. Genelde düşülen bi hata renderview penceresinde display size oranının 1:1 olmamasıdır. Bu durumda burdaki resim tırtıklı görünür. Belki bunu kontrol etmelisiniz.

İyi çalışmalar

2007-01-12 18:16:01

Cvp

tankut

Maya sadece OpenGL kullaniyor. Sozunu ettiginiz kirikliklar driver sorunu olabilir (1:1 bakarken de gozukmeye devam ediyorsa).

2007-01-15 15:04:15

Cvp

Jesus

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/8y8eW8a1N.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/q0DvC3eqs.jpg[/img]
arkadaş resimle destekledim olayı.Gördüğünüz gibi resmi kaydedip photoshopta açtığım zaman normal görünüyo ama mayanın render penceresinde "1:1"olmasına rağman resimdeki gibi bir sorun var. Bende driverdan olduğunu düşünüyordum vede update ettim.Fakat yine çözülmedi.

2007-01-16 09:34:27

Cvp

brassi

render penceresini kenarlarından tutup hafifçe büyütüp küçültün. aynısı bendede oluyor. işin ilacı bu. komik ama böyle.

2007-01-16 16:52:18