objem hareket ettiğinde texture kayıyor?neden?

objem hareket ettiğinde texture kayıyor?neden?

puslumavi

merhaba arkadaşlar:)anime ettiğim basit robot denilmez tabi,junior robotum var.sorunum şu,gözlerinde 2d texture var.as projection olarak yerleştiriyorum.fit the box,interactive placement diyorum.yerleştiriyorum texture´ı.buraya kadar sorun yok.ne zamanki anime ettim yani hareket başladı,gözlerindeki kaplama kaydı.historysinide sildim.sanki kaplama robotla hareket etmiyo.timelineda bir aralık durduruyorum tekrar attribute editöre gidip fit the box interactive placement diyince düzeliyo.ama sadece o frame için.frame ilerleyince yine kayıyo.fikirlerinizi bekliyorum.çok konuştum hakkınız helal edin.kolay gelsin herkese

2007-01-05 17:23:17

Cvp

tankut

3dTexturePlacement node´unu goz (yani, ilgili yuzey) ile beraber gruplayin, beraber hareket etsin. Projection denen hikaye sabit elfeneri gibidir, yuzeyle beraber hareket ettirmek gerekir. Bununla ugrasmak istemiyorsaniz texture reference object kullanimini kullanim kilavuzundan bir okuyunuz.

2006-12-26 02:56:58

Cvp

ardoz

cunku senin texture baking yapman lasim [:Q] objene sag tikladiginda en atta assign materialin altinda baking secenekleri var ordan texture u sectiginde otomatik olarak kilitler

2007-01-04 13:02:20

Cvp

puslumavi

cevap için teşekkürler arkadaşlar

2007-01-05 17:23:17