LightLinker!!!

LightLinker!!!

Hazaro

Selam arkadaşlar...
Bir süredir araştırdığım sorunum olan hiç alakası olmadığı halde maya dosyasına lightlinker kodunu devamlı yazması öyleki..Lightlinker maya dosyasına 20-40 bin defa gibi büyük bir değerde yazılmakta ve 3 mb lik dosyaları 50 ve daha büyük yapmakta ve snyeler içersinde acılacak veya kapanacak dosya 10-20 dk larda kapanmaktadır...benim bulduğum ten care.dosyayı *.ma olarak kayderek dosyayıo note pad de acarak bu kod satırlarını silmek...hadi belki bu şeklide yaparak durum çözülüyor ama bu kod satırlarını neden dosyama işlendiğini anlamış değilim..Sebebi sizce nedir..ve kolay yoldan nasıl hallederim veya bunu otomatişk silecek bir mel komutu varmıdır..bir çkok denedim ama işe yaramadı...Yardım ederseniz çok sevineceğim....

2006-09-24 14:30:25

Cvp

Hazaro

Benimle aynı sorunu paylaşan arkadaşlar

string dolarxt_dos[] = `listConnections -s 1 -p 1 defaultObjectSet.message`;
for ( dolarinvalue in dolarxt_dos ){
disconnectAttr defaultObjectSet.message dolarinvalue;
}
string dolarxt_dls[] = `listConnections -s 1 -p 1 defaultLightSet.message`;
for ( dolarinvalue in dolarxt_dls ){
disconnectAttr defaultLightSet.message dolarinvalue;
}
string dolarxt_isg[] = `listConnections -s 1 -p 1 initialShadingGroup.message`;
for ( dolarinvalue in dolarxt_isg ){
if(dolarinvalue != "initialMaterialInfo.shadingGroup"){
disconnectAttr initialShadingGroup.message dolarinvalue;
}
}
string dolarxt_ipse[] = `listConnections -s 1 -p 1 initialParticleSE.message`;
for ( dolarinvalue in dolarxt_ipse ){
disconnectAttr initialParticleSE.message dolarinvalue;
}

bu kodu kullansınlar.

2006-09-24 13:23:26

Cvp

tankut

sahne dosyasi "corrupt" oldugunda da bu tur durumlar olabiliyor.. Kod icin saol :)

2006-09-24 14:30:25