transparecy
transparecy
arkadaşlar iyigünler. bi cam yapmaya çalışıyorum fakat material arkasındaki cismi camın eğimi doğrultusunda bombeleştiriyor ve ben bunun hangi komutla iptal edildiğini unuttum :( yardım ederseniz sevinirim
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/6YVdH90l7.jpg[/img]
Cvp
cama atadığın meteryalin "raytrace options" kısmından refractions sekmesini iptal edebilirsin yada index miktarını "1" değerine yaklaştırabilirsin. "1" değeri arkasındaki objeleri kırmaz. Nedeni ortam ile objenin refraction indexleri birbirine denk olur ve sahnendeki ışınlar kırılmaya uğramazlar. "1" den farklı bir değer girdiğin andan itibaren aradaki farka göre ışın kırılır ve renderda objelerin bu şekilde deforme olur.
Eğer sorun refraction deilse sahnen ve shaderın hakkında biraz bilgi vermen gerekecek.
iyi çalışmalar.
Cvp
Çok teşekkür ederim