Render yaparken "antialiasing" sorunu!

Render yaparken "antialiasing" sorunu!

asmareklam

arkadaşlar! maya 6 da bir logo yapıyorum. bevel plus verdikten ışıkları ayarladıktan sonra render aldım. ama kenarları kırık kırık çıkıyor. bu sorunu nasıl hallederim.

2006-09-04 12:02:58

Cvp

Hazaro

o kırık faceleri sc vee edit poly kısmından normals kısmına gelerk..soften/harden diyebilirsin gibi birnebze cağre olabilir...şuan aklıma bir şeygelmiyor..

2006-09-03 17:16:30

Cvp

asmareklam

Teşekkürler Hazaro!

2006-09-03 19:58:53

Cvp

tankut

Dogrudan nurbs output alarak da bu sorunu cozebilirsiniz. Daha sonra delik kalmamasi icin olusan tum nurbs yuzeyleri secip, attribute spreadsheet´ten tesselation degerlerini yukseltince tertemiz renderlar alinabiliyor.

2006-09-04 11:53:50

Cvp

tankut

Bir de ornek ekleyeyim:

http://img230.imageshack.us/img230/3038/hamamciadetayow5.png

veya

http://img230.imageshack.us/my.php?image=hamamciadetayow5.png

2006-09-04 12:02:58