Maya 8 duyuruldu!

Maya 8 duyuruldu!

Jesus

Evet arkadaşlar sitemizde bununla ilgili bi yazı görmedim ben başlatayım dedim.
Özellikle particle offset collide ın gelişi ses getirmiş.Ama ben hala Smooth daki division levelın renderla sahnede farklı değerlerde olabilme durumunu(window/rendering editors/mental ray/approximation editordeki subdivision approx hariç.Çünkü sub. approx sadece mental ray render alınırken kullanılabiliyor.) hala göremedim. Bidahaki sürümü bekliyeceğiz artık.
not:modelleme toolundaki "mesh,edit mesh" gibi başlıklarda maxin yansımaları kanaatindeyim.:)

2006-09-09 11:20:16

Cvp

exousia

kesinlikle mayanın klasiklerinden bas oluştur, basit objeleri oluştururken sürükleme ile boyutlandırma ve oluşturma olarak tamamen maxe özgü olumuş bence can sıkıcı biraz. ve bunun gibi birçok şey fazla inceleyemedim ama inşallah ileri versiyonlarda max = maya olmaz :(

2006-08-14 13:29:01

Cvp

exousia

heyecandan ne yazmışım ben ya inşallah okuyan anlar :D

2006-08-14 13:37:23

Cvp

DARK_Lord

bence nesneleri tıklanan yerde yaratma özelliği çok iyi olmuş Bunun neresi kötü? Zaman kazandırıyor işte ne güzel

2006-09-01 00:34:49

Cvp

Jesus

Kötü olduğunu söyleyemeyiz ama alışkanlıklarımıza ters olduğunu düşünüyorum sn. Metin Kalaycı
Not:Bu başlığa ilgi olmaması ayrıca şaşırttı beni.Maya 8 hakkında söyleyecek bişeyiniz yokmu yaw:)

2006-09-02 12:56:12

Cvp

ilkaygumus

elbeteki max yansımaları olacak. Maya artık autodesk te biliyosunuz.

2006-09-09 11:20:16