reactorde nesnelerin birbirini yoksayması

reactorde nesnelerin birbirini yoksayması

oz

slmlar.
şimdi 2 tane rigid body´miz var..collision değerimiz yaklaşık 1 kadar.
rigidlerden biri convex diğeri concave..
örnek bir huninin içine düşen bir taş döne döne delikten düşecek.ama dönerken huniyi hiçe sayması yazılımsal bir hata mıdır?
rigid bodylerin 2´side aynı rb collection´da.huninin mass´i yok,diğerinin var.acaba taş´ın boyutuna göre mass orantısızlığı bu tip bir hata oluşturur mu yoksa birşey mi atlıyorum?

2005-05-04 10:42:12

Re:reactorde nesnelerin birbirini yoksayması

Gelroth

Büyük ihtimalle küçük bi ayar hatası yapmışsındır.
Fakat şunuda ekliyeyim ki 3dsmaxde gördüğüm en sorunlu kısmı bence reactor uğraştığım sahnelerin büyük kısmı sorunlu oluyor tam anlamıyla becermek için şanslı olmak lazım.Bununda sebebi büyük oranla kendi yaptığımız ve bilgisizlikten olan hatalar ve yine yazılımsal hatalar tabiiki..
Biraz daha dikkatli ol bence..

2005-05-03 12:29:48

Re:reactorde nesnelerin birbirini yoksayması

emreşan

rigidleri mesh yap. (reactor kontrol panelinde object prop. de aprox. mesh hull deil direk mes seçeceksin. step değerini de 1/25 lere kadar arttırabilirsin.)

NOt:Mesh ile hesap süresi belirgin olarak artacaktır.

2005-05-03 13:06:41

Re:reactorde nesnelerin birbirini yoksayması

oz

yok ya..sorun bu da değil.bende mesh kullanıyorum.
real flow´a falan geçicez heralde artık.
saolun genede

2005-05-04 10:42:12