İleri Düzey Patlama Efekti (Yada Sahne)

İleri Düzey Patlama Efekti (Yada Sahne)

memofree

Benim sorunum şu : Bir patlama sahnesi hazırlıyorum, burada bir bütün halindeki nesne de sorun yok. Gayet güzel patlama sahneleri yapabiliyorum. Fakat, bu nesne komplex bir yapıdaysa örn: uçak, araba, bina vs. bunlara PAray uygulayınca sadece şeçimdeki tekil nesne animasyona katılıyor. örn: binanın duvarı yıkılıyor ama pencere bu animasyona katılmıyor.

İşte bu sorunu bir türlü çözemedim, çözüm için plugin, ders (ing veya türkçe) vs. önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler...


"BİLMEMEK DEĞİL, ÖĞRENMEMEK AYIP"

2005-04-28 12:52:36

Re:İleri Düzey Patlama Efekti (Yada Sahne)

Tirido

Tam anlamadım ama, yani binanın duvarları parçalanıyor pencere mi havada kalıyor, nasıl?Daha detaylı açıklarsan iyi olur.Paray eski bi parçacık sistemi, onun yerine particle flow kullansan büyük ihtimalle daha çok imkanın olacağı için daha rahat çalışırsın.

Buradaki foruma sorunu daha açık bir şekilde yazarsan daha iyi sonuç alırsın bence, çünkü foruma particle flow ve afterburn ustası yüce insan allan mckay da katılıyor:) ;
http://www.cgtalk.com/showthread.php?t=114324

2005-04-27 10:17:32

Re:İleri Düzey Patlama Efekti (Yada Sahne)

Çaylak

attach yapıyorsun değil mi cam ile duvarı? büyük bir ihtimalle yapmadığından ayrı nesne olarak algılandığı için etkilenmiyordur...

2005-04-28 00:11:59

anlaşamıyoruz...

memofree

sorun basit aslında.

bir tren vagonu modelimiz var. anlarça parçadan oluşuyor
koltuklar, pencereler, gövde vs.

işte bir patlama oluştururken "Paray" ı neye bağlarsanız sadece o parçalanıyor yani 8 tane pencere var pencereye "Paray" uyguladık sadece sadece o pencere hatta sadce pencerenin camını oluşturan box nesnesi parçalanıyor.

Fakat ben istiyorumki bu vagon ortadan bi yerden kırılıp üç beş parça halinde parçalansın.

But, olmuyor olmuyor olmuyor.

sanırım güçlü bir plugin kullanmalıyım ama hangisi??


ayrıca cevaplarınız için teşekkürler.

2005-04-28 12:52:36