trübin dumani

trübin dumani

wersus28

arkadaslar bana son calistigim fikir icin yardimci olursaniz sevinirim iki pervanem var bunlar ayri ayri eksenlerde birbirlerine zit dönüyorlar ve arada bir toz bulutu mevcut bu toz bulutunun artan ve azalan bazen ince zerreikler seklinde görmek istiyorum bi türbilans olayi yada michael abimizin bir klibinde görmüstüm dönerek kuma dönüsüyo falan , ben bunu sürekli bir hareket ile yukar asa yogunlukta yapmak istiyorum mümkün olan cözümleri lütfen bana yazin cok isime yariyacak sevgilerle

2005-05-08 21:56:53

Re:trübin dumani

drekon

particle flow ile her türlü tanecik hareketi mümkün. iki turbin arasında nasıl bir toz olacak tam anlamadım. ama :

1.iki hedef arasında gidip gelme
2.bir kaynaktan çıkıp diğerine gitme

işlemleri sırasında azaltıp artırma işlemi yaparsın. kaplama olarak facing ve opacity ile gradient kullanıp çok küçük boyda ve çok sayıda tanecik tanımlarsın olur.

2004-03-25 06:36:11

Re:trübin dumani

mengler

denilenleri sand blsater yada particle flow ile yapabilirsin... profesyonel olarakta klipte ve mumyada gördüğün şekli ile...

real flow.... bunun üstüne adam... ve karga dan başka kuşada kuş demem....

2004-03-25 10:36:05

Re:trübin dumani

Nasuh

Arkadaşlar Dönen bir pervanenin nasıl yapılacağı hakında bilgi verbilirmisiniz SEVİNİRİM

2005-05-07 23:29:29

Re:trübin dumani

cirakoglu1981

dostum dönen bir pervanenin yapımı max´te animasyonun en temel olayı sadece anahtar karelerle bile yapabilirsin. eğerki dönme sırasında hızlanma-yavaşlama gibi ivmeler kullanacaksan curve editor(eski adıyla track wiev dersler "http://www.tr3d.com/index.php?id=3dsmax>>animasyon>>saat"

2005-05-08 00:38:46

Re:trübin dumani

Nasuh

Benim istediğim helikopter pervanesi gibi birşey yani hızlı dönecek belki görmüşsündür max cdlerinin içinde bir aspiratör sigaraya dönük dönük hava veriyor .yani hızlı dönüyormuş gibi
bunuda track wiev yapabilirmisin
Teşekkür

2005-05-08 21:56:53