Active Pivotu yüzey Normaline Paralel Hale Getirme

Active Pivotu yüzey Normaline Paralel Hale Getirme

orhan1071

Örneğin Oluşturmuş olduğum bir prizmayı editable mesh´e çeviriyorum daha sonra explode ediyorum. hiyararşi sekmesinde yapabildiğim tek şey prizmanın yanal yüzeyinin merkezine kendi pivot noktasını dünya uzayına parale olacak bir şekilde merkezine oturtmak, ben tıpkı auto cad´deki gibi UCS ikonunun tıklamış olduğum yüzeye paralel olmasını istiyorum bu max´de yapılabiliyormu.

2005-04-12 13:27:16

Re:Active Pivotu yüzey Normaline Paralel Hale Getirme

kalimba

Max´deki koordinat sistemlerini incelemeni tavsiye ederim. Max default olarak view koordinat sistemi ile başlar. Autocad kullanmadım. Ama local koordinat sisteminden bahsediyor olabilileceğini düşünüyorum.

DÜZELTME 08.04.2005 22:40
[hr]

Söylemek istediğini daha iyi anladım. o tür bişeyin olduğunu zannetmiyorum. bir örnekte simcloth ile bir objeyi kutu üzerine yayıldıktan sonra UVmap uygulandığını görmüştüm. Simülasyon ile yüzeylerin özelliği bozuluyormu okonuya tam olarak hakim değilim. Ama söylediğin gibi bişey yok zannedersem.

Manuel olarak yapacaksın gibime geliyor.


Kolay gelsin.

2005-04-08 15:20:51

Re:Active Pivotu yüzey Normaline Paralel Hale Getirme

tcay

kendine yarımcılardan bir grid çiz çizdikten sora etiketen sağ tuş yap o gridi aktif hale getir yani istediğin yüzeye grid yarat ve aktif yap birde auto grid var craete bölümündeki herşey için geçerlidir oda yüzeyi x ve y olarak algılar hangi yüzeye gidersen onu xy olarak algılar

2005-04-08 15:37:58

Re:Re:Active Pivotu yüzey Normaline Paralel Hale Getirme

orhan1071

[quote=9421]kendine yarımcılardan bir grid çiz çizdikten sora etiketen sağ tuş yap o gridi aktif hale getir yani istediğin yüzeye grid yarat ve aktif yap birde auto grid var craete bölümündeki herşey için geçerlidir oda yüzeyi x ve y olarak algılar hangi yüzeye gidersen onu xy olarak algılar[/quote]

tuncay teşekkür ederim aradığım auto grid´di

2005-04-12 13:27:16