Weld Problemi...

Weld Problemi...

Zero

Merhabalar...Başlıktan anlaşılacağı gibi bu weld olayı bana kafayı sıyırtacak.Arkadaşlar kısıtlı zamanım ile modelleme´de yapmaya çalışıyorum (Eskiden boş zaman hobim olan Pc oyunlarının yerini aldı 3Ds)Ama bana çok zaman kaybettiren bir olay var.Bir otomobil çiziyorum WIP´te erimiş olan :) ben onun bir tarafını (sağ çiziyorum.Mirror ile Copy-Instance olarak(ihtiyaca göre değiştiriyorum) ayna kopyasını çıkarıyorum.Bunları birbirine weld için Quad Menu>Editable poly>Vertex>Target weld i kullanarak kaynaklıyorum.Ama çok zaman kaybettiriyor.Yani ben bu iki parçanın (ortadan kesilmiş bir otomobil düşünün) en iç vertexlerinin hepsini seçerek weld etmeye çalışyorum olmuyor. Bunun (weld) daha pratik bir çözümü yokmu.smoothsuz 690 vertex tek tek weldlemekten iflahım kesildi.Bide bunun 73 sefer yapıldığını düşünürsek... 73*690= :( Teşekkürler...

2005-03-19 12:24:33

Re:Agh!!! Weld ah!

Hasan Karaaslan

top view penceresinden baktiginda (front da ayni sekilde tabi arabanin nasil durduguna bagli ) ortada ortusen vertex leri secip 1 seferde weld yap ( eger yaptigin buysa nasil bi sorun yasiyorsun? eger weld etmiyorsa weld edecegi araligi yukselt )

kolay gelsin

2005-03-19 12:03:02

Re:Agh!!! Weld ah!

Gelroth

Weld´le uğraşacağına neden smmetry modifieri kullanmıyorsun?
smmetry uyguladıktan sonra editable polye cevirirsin aynısını elde edersin,hatta daha iyi sonuç alırsın..

2005-03-19 12:04:14

Re:Agh!!! Weld ah!

Pulsar

birleşecek olan edgelerin topunu seç, sonra da non uniform scale i kullanarak hepsinin bir çizgi gibi aynı hizada olmasını sağla, diğer yarım için aynı işlemi tekrarlar, birleşecek olan vertexleri seç, weld yap.

2005-03-19 12:24:33