karışık animasyon

karışık animasyon

hworang

bir çember (path) üzerinde yürüyen bir nesne yaptım, bu nesneyi trackview le yürürken kendi etrafında dödürüyorum(z ekseninde) fakat dönerken merkeze doğru(dairenin merkezi) eğilmesini istiyorum. ilk ikisi tamam fakat merkeze doğru eğilmesi için x kordinatına değer verdiğimde cisim yampalıyo yani bir merkeze bir merkezin dışına doğru eğiliyo. Arkadaşlar bu sorunu nasıl halledeceğimi bilmiyorum yardım edrseniz çok sevinirim(kafayı yiyicem)

2005-02-12 18:22:34

Re:karışık animasyon

kalimba

Eğer düşündüğüm gibiyse bir kaç yoldan yapabilirsin. Aşağıdaki gibimi istiyorsun.

[flash]http://kalimba.tr3d.com/cevap/flow.swf[/flash]

eğer böyleyse geri dön.

Kolay gelsin

2005-02-08 21:15:29

Re:karışık animasyon

hworang

evet tam anlatmak istediğim şey buradaki animasyonu yapıyorum fakat bunu dairenin merkezine doğru eğmek yani üçüncü bir hareket daha ekleme istiyorum fakat X koordinatında eğdiğimde hem merkeze hem de dairenin dışına rotet oluyo. yardımcı olusanız çok sevinirim tşk...

2005-02-12 10:04:21

Re:karışık animasyon

drekon

path üzerinde giden cisim yerine dummy kullan... sonra o cismi link ile dummy ye bağla... böylece çok daha özgür hareketler mümkün.

2005-02-12 10:41:27

Re:karışık animasyon

hworang

neseneyi dummy ye bağlamıştım fakat nesne kendi etrafında dönerken dummy de dönüyo yani dummy sabit kalmıyo

2005-02-12 11:17:44

Re:karışık animasyon

CoDiE

eğmekle merkeze hareketi kastediyosan sahnede fark etmeyecekse circle yerine helix kullan yada circle çapına animasyonla azalt.

2005-02-12 17:46:10

Re:karışık animasyon

emreşan

Animation>Constraints ten bir tane path bir tane de look at bağla. ikisi de motion panelde %50 aktif olsunlar. Hem path de gider hemede belirttiğin objeye doğru belirttiğin yönünü çevirmesini sağlarsın. Bu kada uzatmayın.

2005-02-12 18:22:34

Cvp

jakabom

:)

2008-03-25 19:49:29